Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W WORKI DO GROMADZENIA ODPADÓW SELEKTYWNYCH ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA OBSZARZE GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

Przejdź do załączników

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

 

 

 

Ogłoszenie nr 40459 - 2017 z dnia 2017-03-09 r. Trzcińsko-Zdrój: ?ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W WORKI DO GROMADZENIA ODPADÓW SELEKTYWNYCH ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA OBSZARZE GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ?
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej ? mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 81168483500000, ul. Rynek  15, 74510   Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 148 088, e-mail inwestycje@trzcinsko-zdroj.pl, faks 914 148 103.
Adres strony internetowej (URL): ww.bip.trzinsko-zdroj.pl
  I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak
www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie nie
adres   Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. ? Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ?ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W WORKI DO GROMADZENIA ODPADÓW SELEKTYWNYCH ORAZ PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA OBSZARZE GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ?
Numer referencyjny: IOiRG.271.4.2017.JP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, wyposażenie nieruchomości w worki służące do zbierania selektywnych odpadów komunalnych oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na obszarze Gminy Trzcińsko-Zdrój. Przedmiot umowy ma być realizowany z zachowaniem harmonogramu i sposobu określonego w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój ? Uchwała nr XXIV/219/2016 Rady Miejskiej w Trzcińsku- Zdroju z dnia 28.11.2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój, oraz pozostałych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Liczba mieszkańców, która powinna być objęta systemem to około 5417 osób. Wg danych Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju aktualna ilość osób objęta wywozem odpadów komunalnych to ok. 5380 osób. Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy podane w liczbach orientacyjnych - łącznie około 1309 Mg/rok, w tym około 60% odpadów jest zbierana selektywnie Ilość wytworzonych na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania wynosi 1309 Mg/rok. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca winien obliczyć cenę w oparciu o wszystkie dostępne informacje oraz sprawdzić charakterystykę terenową, gęstość zabudowy, odległości pomiędzy miejscowościami na terenie Gminy Trzcińsko- Zdrój. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczą, półroczne sprawozdania dotyczące: ? Informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, ? informacji o masie pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno-biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych, ? informacji o masie odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi; ? informacji o masie odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku. Podmiot odbierający odpady komunalne na podstawie umowy z właścicielem nieruchomości jest obowiązany zamieścić w sprawozdaniu także informacje o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ostatnim sprawozdaniu składanym za dany rok. Podmiot, o którym mowa powyżej, w sprawozdaniu podaje liczbę właścicieli nieruchomości, od których odebrał odpady komunalne, oraz dołącza do sprawozdania wykaz właścicieli nieruchomości, z którymi w okresie objętym sprawozdaniem zawarł umowy na odbieranie odpadów komunalnych, a także wykaz tych właścicieli nieruchomości, z którymi umowy te uległy rozwiązaniu lub wygasły. W wykazach zamieszcza się imię i nazwisko albo nazwę oraz adres właściciela nieruchomości, adres nieruchomości oraz w przypadku rozwiązania umowy - informację, do kiedy umowa obowiązywała. Dodatkowo Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań i jego przekazywania Burmistrzowi Zamawiającego w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. Sprawozdanie zawierać musi informacje o masie: ? poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, w tym o odpadach ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane zebrane odpady komunalne; ? pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; ? odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i do recyklingu, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; ? odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia w szczególności: 2.2.1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, 2.2.2) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne 2.2.3) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze sklepów wielkopowierzchniowych (Biedronka) 2.2.4) prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), 2.2.5) wyposażenie nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne w worki do gromadzenia odpadów komunalnych (zebranych w sposób selektywny); 2.2.6) uzupełnianie worków w koszach ulicznych po ich opróżnieniu. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV): 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów, 90511000-2 Usługi wywozu odpadów, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie, jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może stosować rozwiązania równoważne o co najmniej takich samych parametrach. W przypadku korzystania z rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia b.1.a.a.i.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości niezamieszkałych: 2.1.1 odbiór zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach, 2.1.2 odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, obejmujących: ? szkło i odpady ze szkła bezbarwnego i kolorowego, ? papier i tektura, (czasopisma, gazety, itp.) ? tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe i typu tetrapak oraz metal; ? odpady ulegające biodegradacji. 2.1.3 odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, 2.1.4 odbiór przeterminowanych leków i opakowania po lekach, 2.1.5 odbiór chemikaliów i opakowań po chemikaliach w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.; 2.1.6 odbiór zużytych baterii i akumulatorów, 2.1.7 odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 2.1.8 odbiór wszelkiego rodzaju lamp żarowych, halogenowych, świetlówek; 2.1.9 odbiór zużytych opon; 2.1.10 odbiór naturalnych choinek, z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie od 1 stycznia do 28 lutego 2018r. przy czym realizując odbiór i zagospodarowanie z nieruchomości odpadów komunalnych, o których mowa powyżej podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: - zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017, z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023?, przyjętym przez Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego uchwałą Nr XVI/218/12 z dnia 29 czerwca 2012 roku, - selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 2.2 prowadzenie PSZOK dla gromadzenia odpadów określonych w pkt 2.1.2., 2.1.3, 2.1.4, 2.1.5, 2.1.6, 2.1.7, 2.1.8, 2.1.9, 2.1.10. Zamawiający zawrze z wyłonionym wykonawcą umowę bezpłatnego użyczenia terenu dla prowadzenia PSZOK na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni mieszkańcom dostęp do PSZOK w dniach: wtorek w godz. 12-17 i piątek w godz. 10-16. Wykonawca dokonuje zagospodarowania odpadów gromadzonych w PSZOK we własnym zakresie w sposób zgodny z wymaganiami prawa. Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia na transport odpadów innych niż niebezpieczne oraz zezwolenia na zbieranie odpadów, działka ewidencyjna nr 22/2 obręb Rosnówek, gmina Trzcińsko-Zdrój ? Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2.3 Wyposażenie nieruchomości w worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3, 4, oraz zapisami niniejszego rozdziału. 3 Wykonawca wyposażać będzie wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w określone przez Zamawiającego worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny zgodnie z następującymi rodzajami i minimalną pojemnością: 3.1.1 tereny zabudowy jednorodzinnej oraz nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne - worki o pojemności 60 l lub 120 l na każdą frakcję odpadów zgodnie z pkt 6. 4 Worki do selektywnej zbiórki odpadów powinny być trwale opatrzone nazwą lub znakiem graficznym frakcji, dla której są przeznaczone. 5 Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, 6 Worki i pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów muszą posiadać kolorystykę: 6.1 NIEBIESKI ? odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury 6.2 ZIELONY ? odpady ze szkła, odpady opakowaniowe ze szkła 6.3 BRĄZOWY - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów 6.4 ŻÓŁTY ? odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe ? Realizacja przedmiotu zamówienia. 1 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szczególności przez: I. cykliczny odbiór z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie w pojemnikach do gromadzenia odpadów komunalnych, zgodnie z częstotliwością jeden raz na dwa tygodnie, z zastrzeżeniem poniższego II. cykliczny odbiór odpadów, zebranych w pojemnikach do gromadzenia odpadów komunalnych ze sklepów wielkopowierzchniowych (Biedronka) z częstotliwością 1 raz w tygodniu III. odbiór odpadów zebranych selektywnie w pojemnikach typu ?siatka?, ?dzwon? itp. z częstotliwością zapewniającą nie przepełnianie pojemników. Ilość pojemników 99 szt. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości pojemników w trakcie trwania zamówienia. IV. odbiór i zagospodarowanie w okresach od 01.01.2018r. do 28.02.2018r. wystawionych w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości naturalnych choinek; V. odbiór i zagospodarowanie wystawionych na terenie nieruchomości, w jej bezpośrednim sąsiedztwie lub w punktach zbiorczych wg uzgodnień z właścicielem nieruchomości a Wykonawcą, odpadów wielkogabarytowych z częstotliwością jeden raz na pół roku. VI. uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru, VII. transport odpadów zmieszanych do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych VIII. transport odpadów zebranych selektywnie, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, celem ich zagospodarowania IX. dostarczanie właścicielom nieruchomości zamieszkałym oraz właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, worków przeznaczonych do selektywnego gromadzenia odpadów, X. stałe informowanie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach naruszenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój lub uchwał w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, transportu i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w szczególności: 1. gromadzenia odpadów komunalnych określonych poza pojemnikami i workami do selektywnego sposobu gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości. 2. gromadzenia komunalnych odpadów zmieszanych w pojemnikach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów; XI. dokumentowanie nieprawidłowości, o których mowa w pkt 9, poprzez wykonywanie zdjęć lub zapis wideo, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości, XII. przekazywanie jeden raz w tygodniu dziennych raportów za pośrednictwem poczty elektronicznej o stwierdzonych przez Wykonawcę nieprawidłowościach, zawierających: 1. unikalny nr raportu, 2. dane kontaktowe sporządzającego raport, 3. datę sporządzenia raportu, 4. identyfikator punktu wywozowego, 5. datę i godzinę stwierdzenia nieprawidłowości, 6. opis stwierdzonej nieprawidłowości, 7. sposób postępowania z odpadami, których gromadzenie zostało zakwestionowane, 8. opis sposób udokumentowania nieprawidłowości, 9. liczbę załączników do raportu. 14) W okresie realizacji niniejszego Zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów zgodnie z Rozporządzeniem dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, b) osiągnięcia poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, przy czym w przypadku nieosiągnięcia poziomów o których mowa w lit a) lub b) Wykonawca zwróci Zamawiającemu nałożone na niego kary za nieosiągnięcie tych poziomów przy czym obowiązek ten obciąża Wykonawcę również w przypadku gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji niniejszej umowy, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcę niniejszej umowy. 2 Zamawiający przed zawarciem umowy dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz punktów wywozowych objętych przedmiotem zamówienia i ich adresy oraz dane dotyczące sposobu gromadzenia odpadów zmieszanych lub zbieranych selektywnie oraz ilości mieszkańców danej nieruchomości zamieszkałej w terminie do siedmiu dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. 3 W przypadku zmiany danych ujętych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym Zamawiający przekazał Wykonawcy informację o zmianie ww. danych. 4 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: 4.1 nieruchomości zamieszkałe- budynki jednolokalowe i domy jednorodzinne, 4.2 nieruchomości zamieszkałe- budynki wielolokalowe 4.3 nieruchomości niezamieszkałe 4.4 nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe, wymienione poniżej: a) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Cmentarnej 15a, b, c i 15 b) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Ceglana 5, 9a, b, c i 11a, b c) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Dworcowa 4, 6, 8, 10 d) zabudowa wielolokalowa w Trzcińsku- Zdroju, ulica Sienkiewicza 46a, b ,c, d e) zabudowa wielolokalowe w Trzcińsku- Zdroju, ulica Kościuszki 9 e) zabudowa mieszkaniowa w Stołecznej 43, 44, 55 i 56a, b, c f) Szkoła Podstawowa w Trzcińsku- Zdroju g) Przedszkole Miejskie w Trzcińsku- Zdroju h) Gimnazjum dla Dorosłych w Trzcińsku- Zdroju, ul. Chojnicka 46 i) Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Rowie- Trzcińsko- Zdrój- Internat j) Gimnazjum Publiczne w Góralicach k) Szkoła Podstawowa w Gogolicach l) Szkoła Podstawowa w Stołecznej m) sklepy i obiekty wielkopowierzchniowe n) Dom Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju o) cmentarze komunalne 4.5 drogi publiczne; 4.6 plaże miejskie nad jeziorem Strzeszowskim ? I i II plaża Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z poszczególnych rodzajów nieruchomości: Typ nieruchomości Rodzaj odpadów komunalnego Nieruchomości wymienione w pkt 4.1 ? budynki jednolokalowe, domy jednorodzinne Nieruchomości wymienione w pkt 4.2- budynki wielolokalowe Nieruchomości wymienione w pkt 4.3- nieruchomości niezamieszkałe Nieruchomości wymienione w pkt 4.4- nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe Nieruchomości wymienione w pkt 4.5- drogi publiczne Nieruchomości wymienione w pkt 4.6- plaże miejskie Zmieszane odpady komunalne raz na dwa tygodnie Jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Raz na dwa tygodnie Jeden raz w tygodniu- w okresie 01.05.- 10.09. Odpady zielone- ulegające biodegradacji raz na dwa tygodnie raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Nie dotyczy Nie dotyczy Odpady selektywnie zbierane raz na dwa tygodnie raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) raz na dwa tygodnie (z wyjątkiem pkt 4.4) Jeden raz w tygodniu Nie dotyczy Nie dotyczy Meble i inne odpady wielkogabarytowe; przeterminowane leki, chemikalia, farby, rozpuszczalniki itp.; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; lampy żarowe, halogenowe, świetlówki, zużyte opony co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku co najmniej raz na pół roku Nie dotyczy Nie dotyczy 5 Na miesiąc przed Świętami Bożego Narodzenia i Świętami Wielkanocnymi Zamawiający uprawniony jest do zgłoszenia Wykonawcy zapotrzebowania na zwiększenie częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w związku z okresowym wzrostem ilości wytwarzanych w tym czasie odpadów. Wykonawca, zobowiązany jest wprowadzić wyżej wskazane zmiany do harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, nie później niż w okresie tygodnia poprzedzającego zwiększoną częstotliwość odbierania odpadów. 6 Każdorazowa zmiana częstotliwości wywozu odpadów wymaga aktualizacji harmonogramu i akceptacji Zamawiającego. 7 Wykonawca jest zobowiązany odbierać odpady w każdej ilości zgromadzonej przez właściciela nieruchomości. 8 W przypadku, w którym właściciel nieruchomości, który złożył deklarację o selektywnym sposobie gromadzenia odpadów, a odpady na terenie nieruchomości nie są gromadzone w sposób selektywny, Wykonawca odbierać będzie wszystkie odpady z nieruchomości jako zmieszane i zobowiązany będzie do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Przed zabraniem odpadów wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną, która potwierdza zastrzeżenia Wykonawcy w zakresie nieprawidłowego prowadzenia zbiórki w sposób selektywny. Powiadamianie, o którym mowa powyżej, Wykonawca realizuje w sposób określony wyżej w ust. 1 pkt 9 niniejszego rozdziału. 9 Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. ? Sposób potwierdzania realizacji usługi. ? W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany jest do: ? przechowywania dokumentów potwierdzających odbiór odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na każde jego żądanie, ? bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy, zgodnie z przepisami prawa, ? sporządzania i przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających informacje o: 1. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania;, 2. masie odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, 3. osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła 4. liczbie nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy; 5. wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój. ? Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przyjmować do PSZOK następujące frakcje odpadów: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, b) gruz budowlany; c) przeterminowane leki i opakowania po lekach; d) chemikalia i opakowania po chemikaliach, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, itp.; e) zużyte baterie i akumulatory; f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; g) odpady ulegające biodegradacji; h) wszelkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki; i) zużyte opony. 2) Wykonawca w całym okresie realizacji zamówienia zobowiązany jest: a) posiadać wyposażenie, urządzenia i pojazdy umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) wyposażyć pojazdy służące do realizacji zamówienia w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwia trwałe monitorowanie tras - zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych; c) trwale, czytelnie oznakować pojazdy służące do realizacji zamówienia poprzez umieszczenie w widocznym miejscu nazwy firmy oraz danych teleadresowych Wykonawcy. d) zapewnić aby pojazdy służące do realizacji zamówienia spełniały wymagania techniczne oraz posiadały wyposażenie określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 poz 122) e) utrzymać określony w obowiązujących przepisach stan techniczny wyposażenia bazy transportowo magazynowej .

II.5) Główny kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 34928480-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 582474.92
Waluta: złotych
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów ? szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w miesiącach: 18 data rozpoczęcia: 01/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2015r., poz. 87, 122, 1045, 1269, 1688, 1793)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 1000 Mg w okresie 12 miesięcy Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej: 1. dwóch pojazdów specjalistycznych przystosowanych do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, oraz 2. dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, oraz 3. jednego pojazdu do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. b) dysponuje lub będzie dysponował bazą magazynowo ? transportową zlokalizowaną na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój lub maksymalnie 60 km od granicy Gminy Trzcińsko-Zdrój - spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. Nr 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informację o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wydany przez właściwy organ. b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. c) wykaz pojazdów Wykonawcy do realizacji zamówienia. Wykaz pojazdów wymaganych przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. d) potwierdzenia zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo- transportowej ? złożenie odpowiedniego oświadczenia wg załącznika nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP   III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) I Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. II Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60.00
kryterium aspektu społecznego dotyczącego zatrudnienia 40.00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:   Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:   Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:   Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:   Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:   Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:  
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:  
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:  
Informacje dodatkowe:   IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana technologiczna, taka jak w szczególności pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 2) zmiana zakresu usług, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowy, 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
09.03.2017.15.06.08 40459 2017 (HTML, 59.86Kb) 2017-03-09 15:06:08 53
21.03.2017.15.28.16 48415 2017 (HTML, 4.87Kb) 2017-03-21 15:28:16 66

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
09.03.2017.15.06.08_gotowa_SIWZ_zmiany_PZP_na_bip (DOC, 400.00Kb) 2017-03-09 15:06:08 132
09.03.2017.15.06.41_DOC090317 (PDF, 490.49Kb) 2017-03-09 15:06:41 120
09.03.2017.15.07.15_DOC090317-001 (PDF, 2.18Mb) 2017-03-09 15:07:15 109
09.03.2017.15.07.30_DOC090317-002 (PDF, 400.05Kb) 2017-03-09 15:07:30 113

Wyjaśnienia i modyfikacje

Informacja z otwarcia ofert

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24.03.2017.12.09.52 informacja z otwarcia ofert (PDF, 510.36Kb) 2017-03-24 12:09:52 94

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06.04.2017.08.27.56 DOC060417 (PDF, 1.07Mb) 2017-04-06 08:27:56 100

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
25.04.2017.07.36.32 72448 2017 (HTML, 36.25Kb) 2017-04-25 07:36:32 95

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
09 mar 2017

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
09 mar 2017, godz. 15:06

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
09 mar 2017, godz. 15:06