Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowie elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą składającej się z farmy fotowoltaicznej o całkowitej łącznej mocy farmy do 1MW zlokalizowanej w gminie Trzcińsko-Zdrój, powiat Gryfiński, działka numer 325/5, obręb Chełm Górny".

Trzcińsko-Zdrój, dnia 30 kwietnia 2021 roku

 

Znak: GKOŚ.6220.3.2021.OŚ

 

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735) w związku z art. 33 ust. 1 pkt. 2, art. 73 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 247),

zawiadamiam

że na wniosek z dnia 12.04.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowie elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą składającej się z farmy fotowoltaicznej o całkowitej łącznej mocy farmy do 1MW zlokalizowanej w gminie Trzcińsko-Zdrój, powiat Gryfiński, działka numer 325/5, obręb Chełm Górny”.

Inwestycja objęta wnioskiem należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 54 lit. a - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których sporządzenie raportu może być wymagane.

 

Zgodnie z art. 9 oraz 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735) organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Referacie Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju, pok. nr 4 od poniedziałku do czwartku, w godz. od 7.30 do 15.30 oraz w piątki od godz. 7.00 do 15.00.

 

Z poważaniem

 

BURMISTRZ

Bartłomiej Wróbel


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Monika Sawicka

Data wytworzenia:
13 maj 2021

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
13 maj 2021, godz. 14:14

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
13 maj 2021, godz. 14:16