Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zawiadomienie o wpłynięciu wniosku

                                                                                  Trzcińsko-Zdrój, dnia 09.02.2023 roku

Znak: GKOŚ.6220.1.2023.OŚ

ZAWIADOMIENIE

z dnia 09.02.2023 r.

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.),

zawiadamia się

że w dniu 26.01.2023 r. wpłynął wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej Chełm Górny o mocy do 800 Kw wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jej użytkowania, obręb Chełm Górny dz. nr 27/8 gmina Trzcińsko-Zdrój, województwo zachodniopomorskie, powiat gryfiński”.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój.

Dokumentacja przedmiotowej sprawy znajduje się w Urzędzie Miejskim, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. nr 4 i można się z nią zapoznać od poniedziałku do czwartku, w godz. od 7.30 do 15.30 oraz w piątki od godz. 7.00 do 15.00.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Monika Sawicka

Data wytworzenia:
10 lut 2023

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
10 lut 2023, godz. 15:06

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
10 lut 2023, godz. 15:06