UDZIELENIE I OBSŁUGA BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
Przejdź do załączników
Trzcińsko-Zdrój: UDZIELENIE I OBSŁUGA BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
Numer ogłoszenia: 132789 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę bankowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 1) Kwota kredytu: do wysokości 3.236.807,00 PLN (słownie: trzy miliony dwieście trzydzieści sześć tysięcy osiemset siedem 00100 złotych). 2) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę nie później niż z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie kredytu (lub jego transz) nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 3) Finansowanie planowanego deficytu wynika m.in. z realizacji zadań inwestycyjnych: - Wspólny projekt z wykorzystaniem potencjałów epoki lodowcowej dla geoturystyki w polsko- niemieckim geoparku Kraina Polodowcowa nad Odrą - Wystawa w budynku młyna, budowa alei spacerowej i rekonstrukcja baszty w Trzcinisku-Zdroju oraz hala z wystawą skamieniałości w Stolzenhagen, - Remont murów obronnych w Trzcińsku-Zdroju, - Rozbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Gogolicach, - Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Strzeszów i sieci przesyłowej do m. Trzcińsko-Zdrój Dopuszcza się możliwość finansowania inwestycji ze środków EBI. 4) Karencja w spłacie kredytu do 31.03.2013 r. 5) Kredyt spłacany będzie w latach 2013-2021 w ratach kwartalnych, płatnych zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w punkcie 12 z dochodów własnych Gminy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu (poszczególnych rat) za pisemnym powiadomieniem, bez żadnych konsekwencji finansowych. Odsetki naliczane będą od aktualnego rzeczywistego stanu zadłużenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odstąpienia od pobierania prowizji i opłat bankowych związanych z realizacją umowy. 8) Wykonawca wyrazi zgodę na rezygnację Zamawiającego z wykorzystania całości lub części kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 9) Odsetki dla całego okresu kredytowania będą płatne miesięcznie do końca każdego miesiąca. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. Oprocentowanie: średnia stawka WIBOR 3M plus marża banku. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M o wartości 5%. 10) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 11) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza kontrasygnatę Skarbnika Gminy na wekslu stanowiącym zabezpieczenie udzielonego kredytu. 12) Raty kredytu ustalone przez Zamawiającego (wymagane) Rata Kwota w PLN Termin spłaty I rata 50.000,00 do dnia 31.03.2013 r. II rata 50.000,00 do dnia 30.06.2013 r. III rata 25.000,00 do dnia 30.09.2013 r. IV rata 25.000,00 do dnia 31.12.2013 r. V rata 800.000,00 do dnia 31.03.2014 r. VI rata 250.000,00 do dnia 30.06.2014 r. VII rata 200.000,00 do dnia 30.09.2014 r. VIII rata 200.000,00 do dnia 31.12.2014 r. IX rata 25.000,00 do dnia 31.03.2015 r. X rata 25.000,00 do dnia 30.06.2015 r. XI rata 25.000,00 do dnia 30.09.2015 r. XII rata 25.000,00 do dnia 31.12.2015 r. XIII rata 15,000,00 do dnia 31.03.2016 r. XIV rata 15.000,00 do dnia 30.06.2016 r. XV rata 15.000,00 do dnia 30.09.2016 r. XVI rata 15.000,00 do dnia 31.12.2016 r. XVII rata 45.000,00 do dnia 31.03.2017 r. XVIII rata 45.000,00 do dnia 30.06.2017 r. XIX rata 45.000,00 do dnia 30.09.2017 r. XX rata 45.000,00 do dnia 31.12.2017 r. XXI rata 75.000,00 do dnia 31.03.2018 r. XXII rata 75.000,00 do dnia 30.06.2018 r. XXIII rata 75.000,00 do dnia 30.09.2018 r. XXIV rata 75.000,00 do dnia 31.12.2018 r. XXV rata 75.000,00 do dnia 31.03.2019 r. XXVI rata 75.000,00 do dnia 30.06.2019 r. XXVII rata 75.000,00 do dnia 30.09.2019 r. XXVIII rata 75.000,00 do dnia 31.12.2019 r. XXIX rata 75.000,00 do dnia 31.03.2020 r. XXX rata 75.000,00 do dnia 30.06.2020 r. XXXI rata 75.000,00 do dnia 30.09.2020 r. XXXII rata 75.000,00 do dnia 31.12.2020 r. XXXIII rata 200.000,00 do dnia 31.03.2021 r. XXXIV rata 196.807,00 do dnia 30.06.2021 r 13) Za czynności związane ze zmianą warunków niniejszej umowy lub za inne czynności związane z obsługą kredytu Wykonawca nie będzie pobierał prowizji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- projekt przyszłej umowy po uwzględnieniu warunków określonych w rozdziale 2 i rozdziale 3 SIWZ - oświadczenie z art. 2 ustawy Prawo bankowe - wg wzoru określonego w załączniku nr 4
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, w następującym zakresie: 1) Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować automatycznie, na skutek zmiany stawki bazowej; 2) Termin spłaty kredytu (rat kredytu) może zostać zmieniony, w przypadku trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego, na pisemny wniosek Zamawiającego (kredytobiorcy) najpóźniej na 15 dni roboczych przed terminem płatności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój (sekretariat urzędu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
DOC030712 (PDF, 196.00b) | 2012-07-03 14:04:30 | 63 | |
DOC030712-001 (PDF, 18.99Kb) | 2012-07-03 14:56:22 | 73 | |
132789-2012 (HTML, 12.65Kb) | 2012-06-19 11:06:50 | 38 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Umowa_na_dofinansowanie_002 (PDF, 79.23Kb) | 2012-06-29 15:08:59 | 211 | |
Umowa_na_dofinansowanie_003 (PDF, 871.86Kb) | 2012-06-29 15:09:52 | 125 | |
Umowa_na_dofinansowanie_004 (PDF, 842.96Kb) | 2012-06-29 15:10:50 | 171 | |
Umowa_na_dofinansowanie_005 (PDF, 1.05Mb) | 2012-06-29 15:11:59 | 218 | |
Sprawozdanie_Rb27S_I_2012 (PDF, 693.19Kb) | 2012-06-29 14:44:04 | 64 | |
Sprawozdanie_Rb27S_IV_2010 (PDF, 766.77Kb) | 2012-06-29 14:21:20 | 70 | |
Sprawozdanie_Rb27S_IV_2011 (PDF, 771.77Kb) | 2012-06-29 14:41:55 | 74 | |
Sprawozdanie_Rb_28S_I_2012 (PDF, 1.07Mb) | 2012-06-29 14:44:39 | 140 | |
Sprawozdanie_Rb_28S_IV_2010pdf (PDF, 1.25Mb) | 2012-06-29 14:39:37 | 63 | |
Sprawozdanie_Rb_28S_IV_2011 (PDF, 1.18Mb) | 2012-06-29 14:42:42 | 113 | |
UchwaA_a_Nr__186_kredyt_24052012 (DOC, 36.00Kb) | 2012-06-19 11:09:20 | 236 | |
Sprawozdanie_Rb_NDS_IV_2010 (PDF, 189.92Kb) | 2012-06-29 14:40:07 | 361 | |
SprawozdanieRb_N_IV_2010 (PDF, 290.88Kb) | 2012-06-29 14:40:55 | 69 | |
Sprawozdanie_Rb_Z_IV_2010 (PDF, 299.63Kb) | 2012-06-29 14:40:34 | 129 | |
Sprawozdanie_Rb_N_IV_2011 (PDF, 289.41Kb) | 2012-06-29 14:43:05 | 86 | |
Sprawozdanie_Rb_Z_IV_2011 (PDF, 299.30Kb) | 2012-06-29 14:43:33 | 80 | |
Sprawozdanie_Rb_N_I_2012 (PDF, 291.29Kb) | 2012-06-29 14:45:05 | 80 | |
Sprawozdanie_Rb_Z_I_2012 (PDF, 298.87Kb) | 2012-06-29 14:45:30 | 128 | |
opinia_RIO (PDF, 63.03Kb) | 2012-06-20 14:43:53 | 373 | |
SIWZ_na_kredyt (DOC, 232.50Kb) | 2012-06-19 11:06:50 | 327 | |
Umowa_na_dofinansowanie (PDF, 521.00Kb) | 2012-06-29 15:08:14 | 158 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedzi 2 Formularz Klienta do kredytu (RTF, 193.52Kb) | 2012-06-29 15:21:03 | 82 | |
Odpowiedzi na zapytania 3 (DOC, 23.50Kb) | 2012-07-03 13:54:44 | 52 | |
Odpowiedzi na zapytania (DOC, 70.50Kb) | 2012-06-29 14:21:20 | 48 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedzi na zapytania 3 (DOC, 23.50Kb) | 2012-07-03 13:54:44 | 98 | |
DOC030712-001 (PDF, 18.99Kb) | 2012-07-03 14:56:22 | 93 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
DOC130712-008 (PDF, 694.22Kb) | 2012-07-16 17:26:13 | 53 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Radecki Data wytworzenia:
19 cze 2012
Osoba dodająca informacje
Alicja Mickiewicz Data publikacji:
19 cze 2012, godz. 11:06
Osoba aktualizująca informacje
Alicja Mickiewicz Data aktualizacji:
19 cze 2012, godz. 11:06