DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Przejdź do załączników
Trzcińsko-Zdrój: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 254707 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 07 stycznia 2014 r. do 31.12.2014 r. Zamawiający przewiduję dożywianie dzieci w szkołach w okresie około 200 dni roku 2014 tylko w dniach nauki szkolnej. Dzienna ilość posiłków około - 90 posiłków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania wielkości zamówienia posiłków, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku nieotrzymania dofinansowania obejmującego przedmiot umowy z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego ( w szczególności w okresie od września do grudnia 2014 r. ). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za skrócenie okresu trwania zamówienia. Przedmiotem zamówienia obejmuje: - przygotowanie i dostawa posiłku ciepłego jednodaniowego ze wskazaniem na drugie danie+ kompot, które będzie dostarczane w dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków dla dzieci: - ziemniaki lub zamiennik ( ryż lub kasza) - 200gram, - mięso - 80 gram, - naleśniki - min. 200 g ( 2 szt. na osobę ), - pierogi - min. 200 g ( 6 szt. na osobę ), - surówka 150 gram, - kompot - 200ml Zamawiający zastrzega, aby dostarczane posiłki w ciągu tygodnia były rodzajowo różne, wg dwutygodniowego jadłospisu podanego przez Zamawiającego, który określa menu z nazwy i zawartości posiłku. Przedstawiony jadłospis na 2 kolejne tygodnie będzie powtarzalny i nie dopuszcza się zmiany rodzaju posiłków określonych w konkretnym dniu tygodnia. Wymaga się od wykonawcy wybranego w drodze zamówienia publicznego do przestrzegania jadłospisu przygotowanego przez Zamawiającego. Listę dożywianych dzieci sporządza Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju dla każdej ze szkół. Na ich podstawie odbywa się wydawanie posiłków. Informowanie Dostawcy o zmianie liczby dzieci będzie odbywać się telefonicznie z wyprzedzeniem jednodniowym. Dwutygodniowy jadłospis, który będzie obowiązywał wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia. I tydzień 1. Poniedziałek - filet drobiowy+ ziemniaki+ surówka+ kompot, 2. Wtorek - pierogi ruskie + kompot, 3. Środa - kotlet mielony+ ziemniaki + surówka + kompot, 4. Czwartek - kotlet rybny - ziemniaki + surówka+ kompot, 5. Piątek - makaron z serem + kompot II tydzień 1. Poniedziałek - pulpety w sosie + ziemniaki + surówka + kompot, 2. Wtorek - naleśniki z serem na słodko + kompot, 3. Środa - kotlet schabowy + ziemniaki + surówka + kompot, 4. Czwartek - gulasz z kaszą + surówka + kompot, 5. Piątek - pierogi leniwe na słodko + kompot. Posiłki musza być sporządzane i dostarczone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędny tabor samochodowy do wykonywania zamówienia wraz z kserokopią posiadanej dokumentacji dopuszczającej pojazd do przewozu żywności.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 złotych (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych). a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - kserokopię
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zam&´wienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wykaz niezbędnego taboru samochodowego do wykonywania zamówienia wraz z kserokopią posiadanej dokumentacji dopuszczającej pojazd do przewozu żywności. Wykaz niezbędnego taboru samochodowego wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój - sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
´
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.11.2013.14.48.12 ogA oszenie dostawa posiA kA w do szkA A (DOC, 51.50Kb) | 2013-11-27 14:48:12 | 82 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.11.2013.14.48.12_gotowa_SIWZ_doA_ywianie_2014_zmrpr (DOC, 225.50Kb) | 2013-11-27 14:48:12 | 77 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
03.12.2013.12.56.57 DOC031213 (PDF, 137.62Kb) | 2013-12-03 12:56:57 | 10 | |
03.12.2013.12.57.33 nowy ZaA A cznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunkA w zamA wienia (DOC, 32.00Kb) | 2013-12-03 12:57:33 | 10 | |
03.12.2013.14.26.10 DOC031213-001 (PDF, 336.25Kb) | 2013-12-03 14:26:10 | 35 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.01.2014.12.31.54 OgA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 36.50Kb) | 2014-01-08 12:31:55 | 64 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Radecki Data wytworzenia:
27 lis 2013
Osoba dodająca informacje
Kamil Wiącek Data publikacji:
27 lis 2013, godz. 14:48
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Wiącek Data aktualizacji:
27 lis 2013, godz. 14:48