Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

Dostawę materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w roku 2009

Przejdź do załączników
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko-Zdrój

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych - dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia - wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do końca 2009 roku.

7. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 UPZP oraz nie są wykluczeni z art. 24 ust 1 i 2 UPZP

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 5 SIWZ i ich poprawności złożenia.

8. Informacja na temat wadium - nie dotyczy

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Oferty będą podlegały kryterium:

bilans ceny - 100%

10. Miejsce i termin składania ofert - Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie do dnia 28.01.2009r do godz. 1000.

11. Termin związania z ofertą - Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

14. informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy

Zamieszczono w biuletynie zamówień publicznych w dniu............................

................................................

podpis osoby umieszczającej

ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Materialy biurowe-ogloszenie (PDF, 121.79Kb) 2009-01-14 10:19:05 65

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Materialy_biurowe-SIWZ (PDF, 528.02Kb) 2009-01-14 10:19:05 36

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Materialy biurowe-wyniki (PDF, 70.00Kb) 2009-01-30 13:56:01 85

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
14 sty 2009

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
14 sty 2009, godz. 10:19

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
14 sty 2009, godz. 10:19