Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzeszów i sieci przesyłowej do miejscowości Trzcińsko-Zdrój - dokończenie zadania

Przejdź do załączników

Trzcińsko-Zdrój: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzeszów i sieci przesyłowej do miejscowości Trzcińsko-Zdrój - dokończenie zadania
Numer ogłoszenia: 173387 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzeszów i sieci przesyłowej do miejscowości Trzcińsko-Zdrój - dokończenie zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzeszów, gm. Trzcińsko Zdrój. Graficznie lokalizację i zakres projektu obrazuje mapa poglądowa inwestycji zamieszczona w dokumentacji projektowej. Zakres robót branży instalacyjnej obejmuje następujące elementy liniowe i obiektowe: brakujący odcinek kanału grawitacyjnego dn 200 mm zlokalizowany w pasie drogi powiatowej; przełożenie odcinka kanału grawitacyjnego dn 200 mm zlokalizowanego w pasie drogi powiatowej; brakujące odejścia grawitacyjne boczne dn 160 mm,; wyposażenie i zwieńczenie przepompowni głównej oznaczonej jako PG Główna wraz z montażem żurawika z napędem ręcznym; wyposażenie i zwieńczenie przepompowni sieciowej oznaczonej jako PS Remiza; montaż na rurociągach ciśnieniowych kolumn technologicznych Teren objęty robotami niewykonanymi jest uzbrojony w sieć i przyłącza wodociągowe, sieć i przyłącza telefoniczne oraz sieć i przyłącza energetyczne (napowietrzne i doziemne). Zakres robót branży elektrycznej obejmuje wykonanie zasileń elektroenergetycznych i oświetlenia dla przepompowni ścieków. Należy: wykonać odcinek kanału dn 200 mm od studni S33 do studni S38 oraz odcinek od trójnika S32 do studni S30 wraz z próbami ciśnienia; wykonać 10 odejść bocznych dn 160 mm ze studni S33, S34 S38, S40, S41 oraz trójników S32, S35, S36, S37 i S39; przełożyć kanał od studni PS2 do trójnika S32 wraz z próbami ciśnienia; otworzyć nawierzchnie asfaltowe, brukowe i trawiaste wraz z odbiorami; wywieść nadmiar gruntu i prace porządkowe terenu budowy; zamontować bioflitry podwłazowe do studzienek kanalizacyjnych pod włazami wskazanych studni S46.4; S46.9; S52a3; S19; S1; S27; S56; S14; S69; S77 - 10 szt. dokonać montażu kolumn technologicznych metodą wcinki na wykonanych rurociągach ciśnieniowych wykonać zwieńczenia wykonanych studni przepompowni i wyposażyć przepompownie ścieków wraz z rozruchem. wykonać inspekcję tv na wykonanych odcinkach sieci Zestawienie ilości głównych robót niewykonanych Kanały grawitacyjne ?200mm PVC(z usunięciem asfaltu) 97,0 mb. Kanały grawitacyjne ?200mm PVC do przełożenia(bez usuwania asfaltu) 102,0 mb. Kanały grawitacyjne ?160mm PVC tzw. odejścia boczne 65 mb/10szt. Wyszczególnione nazwy materiałów budowlanych lub nazwy producentów są tylko poglądowe, co należy traktować, iż zastosowane mogą zostać materiały równoważne do podanych (o równoważnych parametrach technicznych). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 Projekt budowlany i wykonawczy branży instalacyjnej (sanitarnej) i elektrycznej - załącznik nr 9 Przedmiar robót - załącznik nr 10 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w spos&´b należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że w w/w okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy - tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 złotych (słownie : pięćset tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowod&´w dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  •  
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy szczegółowy, z którego wynika cena oferty. Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych. Kosztorys musi zostać podpisany przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych Wykonawcy lub opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy, a związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, w tym pozwoleń i zgód osób trzecich niezbędnych do prowadzenia robót lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

terytorium=

´

´


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
30.08.2013.10.48.34 173387-2013 (HTML, 16.41Kb) 2013-08-30 10:48:34 81

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
1.3.1.10opis (PDF, 42.92Kb) 2013-08-30 10:54:31 405
ark1 (TIF, 962.13Kb) 2013-08-30 10:54:31 115
rys._nr_1_pg (PDF, 205.59Kb) 2013-08-30 10:54:31 121
st01 (PDF, 88.57Kb) 2013-08-30 10:54:31 734
zal.1 (PDF, 301.16Kb) 2013-08-30 10:54:31 116
ark2 (TIF, 286.18Kb) 2013-08-30 10:54:31 111
rys.2_schemat (PDF, 891.11Kb) 2013-08-30 10:54:31 132
st02 (PDF, 63.58Kb) 2013-08-30 10:54:31 376
visio-rys._nr__2.vsd (PDF, 899.17Kb) 2013-08-30 10:54:31 123
zal.2 (PDF, 294.47Kb) 2013-08-30 10:54:31 117
rys.3 (PDF, 1.37Mb) 2013-08-30 10:54:31 125
st03 (PDF, 109.96Kb) 2013-08-30 10:54:31 651
zal_3_biofiltry (PDF, 1.60Mb) 2013-08-30 10:54:31 436
rys.4_profil (PDF, 283.21Kb) 2013-08-30 10:54:31 134
st04 (PDF, 86.04Kb) 2013-08-30 10:54:31 451
zal._4 (PDF, 82.43Kb) 2013-08-30 10:54:31 132
st05 (PDF, 317.46Kb) 2013-08-30 10:54:31 1143
st06 (PDF, 80.64Kb) 2013-08-30 10:54:31 325
opiswr_strzeszowaktual_26.08.2013 (PDF, 1.26Mb) 2013-08-30 10:54:31 536
30.08.2013.10.48.34_0829_-_gotowa_SIWZ_dokonczenie_kanalizacji_Strzeszow (DOC, 319.00Kb) 2013-08-30 10:48:34 162
30.08.2013.10.54.02_zal.1 (PDF, 301.16Kb) 2013-08-30 10:54:02 127
syt-wys_ps_2011-05-17-ps_strzeszow (PDF, 184.20Kb) 2013-08-30 10:54:31 141
plan_syt-wys_2013-08-22 (DWG, 689.97Kb) 2013-08-30 10:54:31 105
str_tyt_pwinstal_strzeszow_2013 (PDF, 65.80Kb) 2013-08-30 10:54:31 191
str_tyt_pw_przed_strzeszow_2013 (PDF, 65.85Kb) 2013-08-30 10:54:31 202
str_tyt_stwior_strzeszow_2013 (PDF, 66.78Kb) 2013-08-30 10:54:31 130
strzeszow_2013_rok_dokoncze_robot_pr (PDF, 137.25Kb) 2013-08-30 10:54:31 210
(, 199.00b) 2013-08-30 10:54:31 26
(, 199.00b) 2013-08-30 10:54:31 26
opis (PDF, 43.57Kb) 2013-08-30 10:54:31 389
przedmiar_elektryczny_pg (PDF, 229.49Kb) 2013-08-30 10:54:31 149
przedmiar_elektryczny_ps (PDF, 225.22Kb) 2013-08-30 10:54:31 183
spis_specyfikacji (PDF, 32.92Kb) 2013-08-30 10:54:31 198
str_tyt (PDF, 60.51Kb) 2013-08-30 10:54:31 169
str_tyt_pg_pw (PDF, 60.22Kb) 2013-08-30 10:54:31 183

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17.09.2013.15.03.37 DOC170913-001 (PDF, 348.23Kb) 2013-09-17 15:03:37 47

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24.09.2013.07.48.04 193991-2013 (HTML, 6.49Kb) 2013-09-24 07:48:04 24

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
30 sie 2013

Osoba dodająca informacje

Kamil Wiącek

Data publikacji:
30 sie 2013, godz. 10:46

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Wiącek

Data aktualizacji:
30 sie 2013, godz. 10:46