ZARZĄDZENIE NR III/400/2017 Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój z dnia 01 sierpnia 2017r. w sprawie: wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.
ZARZĄDZENIE NR III/400/2017
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
z dnia 01 sierpnia 2017r.
w sprawie: wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.
Na podstawie: art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 466 ze zm.) oraz art. 2 ust. 2 i 3 Instrukcji Kancelaryjnej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1
Wyznaczam Panią Krzysztofę Piątkowską - Referenta ds. sekretariatu, organizacji Urzędu, archiwum i pełnomocnika ds. informacji niejawnych na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.
§ 2
Koordynator czynności kancelaryjnych odpowiada za sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztofa Piątkowska Data wytworzenia:
04 sie 2017
Osoba dodająca informacje
Mariusz Piątkowski Data publikacji:
04 sie 2017, godz. 11:23
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Piątkowski Data aktualizacji:
04 sie 2017, godz. 11:23