ZARZĄDZENIE NR III/332/2017 Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój z dnia 16 stycznia 2017r. w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju.
ZARZĄDZENIE NR III/332/2017
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
z dnia 16 stycznia 2017r.
w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych dla pracowników Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju.
Na podstawie art.104 k.p. oraz art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446, ze zm.) i art. pkt 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
zarządza się, co następuje:
§1 1. Wprowadza się legitymację służbową dla pracowników Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju.
2. Legitymacje służbowe pracownikom wystawia Burmistrz Trzcińska-Zdroju.
3. Legitymacje podlegają ewidencji, której wzór stanowi znacznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
4. Wzór legitymacji służbowej stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§2. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej pracownik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie wystawiającego legitymację.
§3. 1. Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku:
zmiany nazwiska;
uszkodzenia lub zniszczenia;
zmiany stanowiska.
2. Legitymacje służbową wystawia się tylko tym pracownikom, którym jest ona niezbędna przy wykonywaniu czynności służbowych w sytuacjach określonych przez odrębne przepisy.
3. Legitymacja służbowa może być wykorzystywana tylko przy wykonywaniu czynności, o których mowa w ust. 2.
§4 Pracownik obowiązany jest niezwłocznie oddać Burmistrzowi Trzcińska-Zdroju legitymację służbową do depozytu albo dokonać jej zwrotu w przypadku:
otrzymania urlopu bezpłatnego w wymiarze dłuższym niż jeden miesiąc lub urlopu wychowawczego;
zawieszenia w czynnościach służbowych; nieobecności w pracy z powodu choroby trwającej dłużej niż jeden miesiąc;
ustania stosunku pracy.
§5. 1. Pracownicy obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, a także chronić je przed utrata i zniszczeniem.
2. Pracownicy nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać ich listownie (pocztą).
§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
17 01 2017 10 17 01zaA A cznik 1 (DOC, 29.00Kb) | 2017-01-17 10:17:01 | 46 | |
17 01 2017 10 17 01zaA A cznik 2 (DOC, 34.00Kb) | 2017-01-17 10:17:01 | 55 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Tyrpa Data wytworzenia:
17 sty 2017
Osoba dodająca informacje
Mariusz Piątkowski Data publikacji:
17 sty 2017, godz. 10:17
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Piątkowski Data aktualizacji:
17 sty 2017, godz. 10:17