Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE NR III/332/2017 Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój z dnia 16 stycznia 2017r. w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju.


ZARZĄDZENIE NR III/332/2017

Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

z dnia 16 stycznia 2017r.

w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych dla pracowników Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju.

Na podstawie art.104 k.p. oraz art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446, ze zm.) i art. pkt 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
zarządza się, co następuje:

§1 1. Wprowadza się legitymację służbową dla pracowników Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju.

2. Legitymacje służbowe pracownikom wystawia Burmistrz Trzcińska-Zdroju.

3. Legitymacje podlegają ewidencji, której wzór stanowi znacznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

4. Wzór legitymacji służbowej stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§2. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej pracownik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie wystawiającego legitymację.

§3. 1. Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku:

  1. zmiany nazwiska;

  2. uszkodzenia lub zniszczenia;

  3. zmiany stanowiska.

2. Legitymacje służbową wystawia się tylko tym pracownikom, którym jest ona niezbędna przy wykonywaniu czynności służbowych w sytuacjach określonych przez odrębne przepisy.

3. Legitymacja służbowa może być wykorzystywana tylko przy wykonywaniu czynności, o których mowa w ust. 2.

§4 Pracownik obowiązany jest niezwłocznie oddać Burmistrzowi Trzcińska-Zdroju legitymację służbową do depozytu albo dokonać jej zwrotu w przypadku:

  1. otrzymania urlopu bezpłatnego w wymiarze dłuższym niż jeden miesiąc lub urlopu wychowawczego;

  2. zawieszenia w czynnościach służbowych; nieobecności w pracy z powodu choroby trwającej dłużej niż jeden miesiąc;

  3. ustania stosunku pracy.

§5. 1. Pracownicy obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, a także chronić je przed utrata i zniszczeniem.

2. Pracownicy nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać ich listownie (pocztą).

§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17 01 2017 10 17 01zaA A cznik 1 (DOC, 29.00Kb) 2017-01-17 10:17:01 46
17 01 2017 10 17 01zaA A cznik 2 (DOC, 34.00Kb) 2017-01-17 10:17:01 55
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sylwia Tyrpa

Data wytworzenia:
17 sty 2017

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
17 sty 2017, godz. 10:17

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
17 sty 2017, godz. 10:17