Zarządzenie Nr II/67/2011 w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego do przeprowadzania kontroli meldunkowych
Zarządzenie Nr II/67/2011
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
z dnia 24 maja 2011 roku
w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego do przeprowadzania kontroli meldunkowych w postępowaniach administracyjnych o zameldowania i wymeldowania osób z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące.
Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 15, poz. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. 2008r. Nr 222, poz. 1414 z późn. zm.)
§ 1. Upoważniam Panią Mariannę Kozik, Kierownika Referatu Urzędu Stanu Cywilnego oraz referenta ds. ewidencji ludności Panią Alicję Mickiewicz, do przeprowadzania kontroli meldunkowych w postępowaniach administracyjnych o zameldowania i wymeldowania osób z pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące.
§ 2. Upoważnienie, o którym mowa w § 1 udzielam na czas nieokreślony, wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania stosunku pracy.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Burmistrza Gminy Trzcińsko - Zdrój Nr I/534/2010 z dnia 08 czerwca 2010 roku
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Sozańska Data wytworzenia:
24 maj 2011
Osoba dodająca informacje
Grzegorz Misiun Data publikacji:
24 maj 2011, godz. 14:12
Osoba aktualizująca informacje
Grzegorz Misiun Data aktualizacji:
24 maj 2011, godz. 14:12