Zarządzenie Nr II/ 568/2014 Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój z dnia 30 maja 2014 roku w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju
Zarządzenie Nr II/ 568/2014
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
z dnia 30 maja 2014 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. , poz. 594 zm. Dz. U. z 2013 r., poz. 645 i 1318z 2013 r.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W załączniku do Zrządzenia Nr I/360/2009 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Trzcińsku-Zdroju wprowadza się następujące zmiany:
1. w §8 pkt 2 dodaje podpunkty 4 i 5 w brzmieniu:
1) stanowisko ds. drogownictwa, handlu i inicjatyw gospodarczych ( symbol DHG)
2) Stanowisko ds. gospodarki odpadami: ( symbol GO)
2. Dodaje się §44 w brzmieniu: do wykonywanych zadań na stanowisku ds. gospodarki odpadami:
1. W zakresie gospodarki odpadami:
- wprowadzanie deklaracji( korekty deklaracji) do obliczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój składanej przez właścicieli nieruchomości do systemu informatycznego.
- analiza złożonych deklaracji
- analiza liczby właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne
- przygotowywanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości w zakresie naliczania opłat, oraz windykacji należności.
- analiza kwartalna sprawozdania dotyczącego informacji o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instytucji, do której zostały przekazane, odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania,
- zbieranie i analiza informacji o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania,
- przechowywanie kopii dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana np. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów.
- sporządzanie wszystkich wymaganych sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
- informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów.
- kontrola Wykonawcy w zakresie wyposażenia obsługiwanych nieruchomości w worek/worki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów w kolorach zgodnych z wymogami unijnymi
- kontrola Wykonawcy w zakresie zwrotu Zamawiającemu kwoty stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju podatków, kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego powstałych na wskutek wszelkich zaniedbań Wykonawcy
- kontrola i działania wyjaśniające w stosunku do właścicieli którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem i deklaracją
- kontrola Wykonawcy w zakresie postępowania z odpadami ,
- kontrola Wykonawcy w zakresie złożenia odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku
- kontrola Wykonawcy w zakresie złożonych dokumentów przekazania odpadów
- kontrola i działania wyjaśniające w zakres:
a) zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów recyklingu, przygotowania do
ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów
b) osiągnięcia poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji
przekazywanych do składowania, nałożonych na Zamawiającego
- kontrola Wykonawcy w zakresie składanych sprawozdań zawierających następujące dane:
a) ilości usuniętych odpadów potwierdzonych wydrukami wagowymi,
b) rodzaj usuniętych odpadów
c) sposób oraz miejsce odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
d) dokumenty przekazania odpadów
- sprawdzenie i potwierdzenie zakresu miesięcznego wykonania umowy,
- nadzór i kontrola nad PSZOK-iem
- prowadzenie i analiza kont rozrachunkowych odbiorców z tytułu gospodarki odpadami,
- prowadzenie postępowania egzekucyjno, windykacyjnego dotyczącego opłaty śmieciowej,
- sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,
- prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
- prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
-prowadzenie działalności informacyjno i edukacyjnym w zakresie gospodarki odpadami,
- wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Miejskiego Trzcińsko-Zdrój
2. Udział w pracach Komisji powołanych przez Burmistrza,
3. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych i poleceń Burmistrza i Zastępcy Burmistrza i kierownika referatu.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 11 czerwca 2014 roku.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sylwia Tyrpa Data wytworzenia:
10 cze 2014
Osoba dodająca informacje
Kamil Wiącek Data publikacji:
10 cze 2014, godz. 13:46
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Wiącek Data aktualizacji:
11 cze 2014, godz. 08:44