Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr II/172/2011 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku -Zdroju

Zarządzenie nr   II/172/2011
Burmistrza Gminy Trzcińsko - Zdrój 
z dnia 14 listopada 2011 r.


w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej składników majątkowych
w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku -Zdroju

       Działając na podstawie art. 4 ust. 3 pkt 3, art. 26  ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm),  art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz zarządzenia Nr 96/2005 z dnia 14 listopada 2005 r.  zarządzam co następuje:

§ 1.

Przeprowadzić inwentaryzację okresową składników majątkowych obejmujących ewidencję księgową  w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku -Zdroju

§ 2.

Do przeprowadzenia spisu z natury składników majątkowych wyznaczam Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie:
1) Justyna Ziółkowska - przewodniczący;
2) Sylwia Tyrpa - członek;
3) Krystyna Wiśniewska - członek.

§ 3.

Składniki majątkowe będące przedmiotem inwentaryzacji, metody i terminy inwentaryzacji a także składy osobowe zespołów spisowych określa harmonogram inwentaryzacji – stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia

§ 4.

Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 r.

§ 5

Komisję inwentaryzacyjną zobowiązuję do przedłożenia materiałów z przeprowadzenia spisu z natury w terminie do 31 stycznia 2012 r.   Skarbnikowi Gminy

§ 6.

Zobowiązuję przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej do złożenia sprawozdania końcowego z przebiegu inwentaryzacji (spisu z natury) do dnia 17 lutego 2012 r.

 

§ 7.

Za sprawny i terminowy przebieg inwentaryzacji odpowiada przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 8

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem spisów z natury składników majątkowych,
w jednostkach określonych w § 1, powierzam Skarbnikowi Gminy.

§9.

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załącznik do
Zarządzenia Nr II/172/2011
z dnia 14 listopada 2011 r.

 

 

                                                                                                                                                             

                                                                                                                                                             

Harmonogram inwentaryzacji

 

Lp.

Przedmiot inwentaryzacji

Obiekt zinwentaryzowania

Termin  przeprowadzenia inwentaryzacji

Rodzaj, metody  

 i technika przeprowadzania inwentaryzacji, wg stanu na:

Skład osobowy zespołu spisowego

 

1

2

3

4

5

6

 

1

Materiały i towary – obejmowane odpowiednio ewidencją księgową na kontach 310 i 320

a) Materiały pędne (etylina

   i olej) w Ochotniczych

   Strażach pożarnych – jak

   w p-cie 4d)

30.12.2011 r.

Spis z natury wg stanu na 30.12.2011 r.

 

Piotr Radecki

Alicja Mickiewicz

 

 

b) materiały do rozliczenia

    będące w pieczy sołtysów

   (wg ewidencji księgowej)

30.12.2011 r.

Spis z natury wg stanu na 30.12.2011 r.

 

Piotr Radecki

Alicja Mickiewicz

 

c) materiały do rozliczenia

    będące w pieczy  innych osób

   fizycznych (wg ewidencji

   księgowej)

30.12.2011 r.

Spis z natury wg stanu na 30.12.2011 r.

 

Bartłomiej Palczak

Sylwia Tyrpa

 

d) ) materiały do rozliczenia

    będące w Urzędzie Miejskim

30.12.2011 r.

Spis z natury wg stanu na 30.12.2011 r.

Bartłomiej Palczak

Sylwia Tyrpa

 

2

Środki pieniężne w kasie oraz inne walory znajdujące się w kasie a także druki ścisłego zarachowania

 

 

Kasa Urzędu Miejskiego

 

 

 30.12.2011 r.

 

Spis z natury wg stanu na 30.12.2011 r.

 

 

Barbara Lenard

Czesława Trautman

 

3

Środki pieniężne na rachunkach bankowych

 

 

Dane z ewidencji księgowej

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

Pisemne potwierdzenia sald na 31.12.2011 r.

 

 

Ziółkowska Justyna

 

 

4

Pożyczki i kredyty

Dane  z ewidencji księgowej

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

Pisemne uzgodnienia sald na 31.12.2011 r.

Z-ca  Skarbnika

 

5

Należności sporne i wątpliwe, należności i zobowiązania wobec osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych oraz należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych

 

 

 

Dane z ewidencji księgowej

 

 

 

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

 

 

Protokół z weryfikacji sald na 31.12.2011 r.

 

 

 

 

Justyna Ziółkowska

Czesława Trautman

 

 

6

Inne należności

 

Dane z ewidencji księgowej

od 30.11.2011 r.

do 13.01.2012 r.

Pisemne potwierdzenie sald na 30.11.2011 r.

Justyna Ziółkowska

Czesława Trautman

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

Udziały w obcych jednostkach, wartości niematerialne i prawne, inne wartości trwałe, rozliczenia międzyokresowe kosztów oraz rezerwy i dochody przyszłych okresów

 

 

 

Dane z ewidencji księgowej

 

 

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

 

Protokół z weryfikacji sald na 31.12.2011 r.

 

 

 

Skarbnik Gminy

 

8

Fundusze specjalnego przeznaczenia, zobowiązania z tytułu dostaw niefakturowanych

 

Dane z ewidencji księgowej

 

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

Protokół z weryfikacji sald na 31.12.2011 r.

 

Skarbnik Gminy

 

9

Dane podlegające wykazaniu w sprawozdaniach finansowych, wynikające z ewidencji na kontach pozabilansowych

 

Dane pozabilansowej ewidencji księgowej

 

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

Protokół z weryfikacji sald na 31.12.2011 r.

 

Skarbnik Gminy

 

10

Inne nie  wymienione powyżej składniki aktywów i pasywów

 

Dane  z  ewidencji  księgowej

 

od 31.12.2011 r.

do 13.01.2012 r.

 

Protokół z weryfikacji sald na 31.12.2011 r.

 

Skarbnik Gminy

 

               

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Grzegorz Misiun

Data wytworzenia:
02 gru 2011

Osoba dodająca informacje

Grzegorz Misiun

Data publikacji:
02 gru 2011, godz. 11:38

Osoba aktualizująca informacje

Grzegorz Misiun

Data aktualizacji:
02 gru 2011, godz. 11:42