Zarządzenie Nr II/143/2011 w sprawie: powołania komisji likwidacyjnej
ZARZĄDZENIE Nr II/143/2011
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
z dnia 20 września 2011 roku
w sprawie: powołania komisji likwidacyjnej
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 i art.45 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. )oraz art.26
i art.27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 76,
poz. 694 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Powołuję komisję likwidacyjną w składzie:
1) Piotr Radecki - Przewodniczący
2) Andrzej Siwik - Członek
3) Paweł Trzaskoś - Członek
4) Iwona Sozańska - Członek
2. Do zadań komisji należy dokonywanie oględzin, ocena stopnia zużycia i likwidacja samochodów jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój w miejscowościach Góralice, Piaseczno i Trzcińsko-Zdrój nie nadających się do dalszego użytkowania.
§ 2.
Komisja dokonuje przeglądu stanu rzeczowych składników majątkowych i ustala składniki majątkowe niezdatne do użytkowania oraz przeprowadza ich fizyczną likwidację. Z przeprowadzonych czynności sporządza protokół, który jest podstawą spisania zlikwidowanego majątku ze stanu ewidencyjnego. Komisja rozwiązuje się z dniem podpisania protokołu.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Sozańska Data wytworzenia:
21 paź 2011
Osoba dodająca informacje
Grzegorz Misiun Data publikacji:
21 paź 2011, godz. 13:04
Osoba aktualizująca informacje
Grzegorz Misiun Data aktualizacji:
21 paź 2011, godz. 13:04