Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE NR I/328/2020 BURMISTRZA GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ z dnia 3 września 2020 r. w sprawie określenia procedury przeprowadzenia kontroli realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi i gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.


ZARZĄDZENIE NR I/328/2020

BURMISTRZA GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

z dnia 3 września 2020 r.

w sprawie określenia procedury przeprowadzenia kontroli realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi i gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 713 ze zm.) i art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 1439 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Określa się procedurę kontroli realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi i gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Określa się wzór upoważnienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Określa się wzór protokołu kontroli stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Referatowi Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.

§ 5. Traci moc Zarządzenie nr III/55/2015 Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój z dnia 17 marca 2015 r. w sprawie powołania komisji ds. przeprowadzenia kontroli gospodarki ściekowej w miejscowościach Gminy Trzcińsko-Zdrój

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr I/328/2020

Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

z dnia 3 września 2020 r.

I. Podstawa prawna

1. Na podstawie artykułu 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 1439 ze zm.) Burmistrz sprawuje kontrolę przestrzegania i stosowania przepisów ustawy. Do kontroli tej stosuje się przepisy art. 379 i art. 380 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ).

2. Do właścicieli nieruchomości będących przedsiębiorcami (np. spółdzielnie mieszkaniowe, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.)

3. Procedura postępowania kontrolnego realizowana jest na podstawie:

- uchwały nr XXX/143/2020 Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju z dnia 25 czerwca 2020 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój,

- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.),

- ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1437 z późn. zm.).

- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 1439 ze zm.),

- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219)

II. Organ uprawniony do przeprowadzenia kontroli

Organem uprawnionym do kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na terenie miasta i gminy Trzcińsko-Zdrój jest Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój.

III. Kontrolujący pracownicy

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój jako organ kontrolny może upoważnić do przeprowadzenia kontroli podległych pracowników Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju. Pracownicy przeprowadzają kontrolę na podstawie stosownych upoważnień. Upoważnienia mogą mieć charakter generalny (ogólny) w przypadku kontroli osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych lub szczegółowy w przypadku dokonywania kontroli u właścicieli nieruchomości będących przedsiębiorcami (wydawane odrębnie dla każdej kontroli z określeniem zakresu przedmiotowego).

IV. Zakres przedmiotowy kontroli

Zakres przedmiotowy kontroli obejmuje przestrzeganie przez właścicieli nieruchomości obowiązków i wymagań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

V. Podmioty kontrolowane

W zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi kontroli podlegają właściciele nieruchomości zamieszkałych oraz właściciele nieruchomości niezamieszkałych objęci gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. W zakresie gospodarki ściekowej kontroli podlegają wszyscy właściciele nieruchomości na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

Wyboru podmiotów kontrolowanych dokonuje się losowo oraz na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez odbiorcę odpadów, dotyczących niedopełnienia obowiązku segregacji na danej nieruchomości oraz na podstawie innych informacji, z których wynika, że mogło dojść albo dochodzi do naruszenia przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

VI. Kontrola nieruchomości zamieszkałych w zakresie wyposażenia nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych i przestrzegania zasad selektywnej zbiórki odpadów

  1. Przed przystąpieniem do kontroli, pracownik Urzędu:

  1. ustala, jakie pojemniki przypisane są do konkretnego adresu nieruchomości,

  1. ustala dzień odbioru odpadów przez firmę na podstawie obowiązującego harmonogramu (zaleca się prowadzenie kontroli przed planowanym odbiorem),

  1. przygotowuje upoważnienie do przeprowadzenia kontroli.

  1. Pracownik przeprowadzający kontrolę posiada podczas kontroli aktualne upoważnienie do wykonywania czynności kontrolnych udzielone przez Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój oraz legitymację służbową.

  1. Czynności kontrolne wykonywane są w obecności kontrolowanego właściciela nieruchomości, działającej w jego imieniu osoby lub dorosłego domownika chyba, że czynności kontrolne wykonywane są bez wstępu na teren nieruchomości. W przypadku kontroli punktów gromadzenia odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej kontrola powinna być prowadzona w obecności zarządcy, bądź innej osoby upoważnionej.

  1. Podczas kontroli sprawdzeniu podlega zawartość pojemników na odpady zmieszane jak również pojemników/worków na odpady selektywnie zbierane.

  1. W przypadku stwierdzenia, że w pojemniku na odpady zmieszane znajdują się odpady, których obowiązek selektywnego zbierania wynika z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój, wykonuje się dokumentację fotograficzną, prezentującą skład i morfologię odpadów zgromadzonych w pojemniku.

  1. W przypadku stwierdzenia, że w pojemniku/worku na odpady selektywnie zbierane znajdują się odpady inne, niż te których obowiązek selektywnego zbierania wynika z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój, wykonuje się dokumentację fotograficzną, prezentującą skład odpadów zgromadzonych w pojemniku.

  1. Podczas kontroli dokonuje się również sprawdzenia, czy przy pojemnikach na odpady nie zostały zgromadzone odpady wielkogabarytowe (poza terminami ich zbiórki), gruz, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz inne, których obowiązek selektywnego zbierania wynika z przyjętego Regulaminu.

  1. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół (wg wzoru załączonego do niniejszego zarządzenia) z tym zastrzeżeniem, że jeżeli czynności kontrolne wykonywane są bez wstępu na teren nieruchomości, kontrolujący sporządza notatkę służbową, o treści której informuje kontrolowanego.

  1. Podpisanie protokołu może nastąpić po przeprowadzeniu kontroli, w umówionym miejscu i terminie.

  1. Protokół podpisują kontrolujący pracownicy oraz kontrolowany właściciel nieruchomości bądź inna osoba wymieniona w ust. 3. Przed podpisaniem, protokół należy odczytać na głos w obecności kontrolowanego podmiotu. W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości wykonuje się dokumentację fotograficzną, która dostępna będzie w Urzędzie Miejskim. Jeden egzemplarz protokołu doręcza się kontrolowanemu.

  1. W przypadku odmowy podpisania protokołu przez kontrolowany podmiot lub osobę upoważnioną, stosuje się art. 380 ust.3 ustawy Prawo ochrony Środowiska.

  1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, zamieszcza się je w protokole. W protokole odnotowuje się również uwagi i zastrzeżenia oraz zalecenia pokontrolne (np. pouczenie o niezwłocznym zastosowaniu się do obowiązku segregacji) oraz wyznacza termin na powiadomienie Organu o sposobie wykonania zaleceń.

  1. Nieprawidłowości stwierdzone podczas pierwszej kontroli skutkują pouczeniem i wskazaniem zaleceń pokontrolnych.

  1. Wykonanie zaleceń pokontrolnych podlega sprawdzeniu w drodze rekontroli, po upływie terminu wyznaczonego na powiadomienie Organu o sposobie ich wykonania (niezależnie od faktu powiadomienia). W przypadku powiadomienia Organu o zastosowaniu się do obowiązku segregacji, ponownie podejmuje się czynności kontrolne u właściciela nieruchomości. W przypadku braku powiadomienia o wykonaniu zaleceń w pierwszej kolejności przystępuje się do ponownej kontroli.

  1. Nieprawidłowości stwierdzone podczas każdej kolejnej kontroli i rekontroli skutkują zastosowaniem sankcji karnych określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w razie wystąpienia ku temu przesłanek, wydaniem decyzji, uwzględniającej wyższą stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiące, w których nie dopełniono obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

VII. Kontrola właścicieli nieruchomości będących przedsiębiorcami (np. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) w zakresie wyposażenia nieruchomości w pojemnik do gromadzenia odpadów komunalnych i zbierania powstałych na nieruchomości odpadów komunalnych zgodnie z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

  1. Przed przystąpieniem do kontroli, pracownik Urzędu:

  1. przygotowuje upoważnienie do przeprowadzenia kontroli (jeden egzemplarz upoważnienia otrzymuje kontrolowany podmiot; upoważnienie sporządzane jest odrębnie do każdej kontroli, zgodnie z wytycznymi art. 49 ust. 7 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.),

  1. posiada legitymację służbową uprawniającą do przeprowadzenia czynności kontrolnych,

  1. zawiadamia podmiot, który zamierza kontrolować, zgodnie z art. 48 ust. 1 ustawy Prawo przedsiębiorców, wszczyna kontrolę zgodnie z art. 48 ust. 2 i nast. ustawy Prawo przedsiębiorców.

  1. W terminie planowanej kontroli należy zgłosić się w siedzibie kontrolowanego podmiotu (termin kontroli może być określony na kilka dni, np. w przedziale czasowym).

  1. Czynności kontrolnych dokonuje się w obecności kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej do reprezentowania go w trakcie kontroli, w szczególności w czasie jego nieobecności. Dokonuje się sprawdzenia, czy osoba wyznaczona ze strony kontrolowanego podmiotu do uczestnictwa w kontroli posiada stosowne upoważnienie.

  1. W siedzibie kontrolowanego dokonuje się pierwszych wpisów w książce kontroli przedsiębiorcy, tj.: organ kontroli, oznaczenie upoważnienia do kontroli, zakres przedmiotowy kontroli, daty podjęcia i zakończenia kontroli.

  1. Czynności kontrolnych dokonuje się na nieruchomościach objętych zakresem przedmiotowym upoważnienia do kontroli.

  1. Podczas kontroli sprawdzeniu podlega obowiązek wyposażenia nieruchomości w pojemnik służący do gromadzenia odpadów komunalnych oraz czy zbieranie powstałych na nieruchomości odpadów komunalnych jest zgodne z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

  1. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół.

  1. Protokół podpisują: kontrolujący pracownicy oraz kontrolowany właściciel nieruchomości. Przed podpisaniem, protokół należy oczytać na głos w obecności kontrolowanego podmiotu. W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości wykonuje się dokumentację fotograficzną, która dostępna będzie w Urzędzie Miejskim. Jeden egzemplarz protokołu doręcza się kontrolowanemu.

  1. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, zamieszcza się je w protokole. W protokole odnotowuje się również uwagi i zastrzeżenia oraz zalecenia pokontrolne (np. pouczenie o niezwłocznym zastosowaniu się do obowiązku segregacji) oraz wyznacza termin na powiadomienie Organu o sposobie wykonania zaleceń.

  1. Po zakończeniu czynności kontrolnych (w tym samym dniu lub w ostatnim dniu kontroli, jeżeli kontrola trwa dłużej niż jeden dzień) należy uzupełnić pozostałe informacje w książce kontroli przedsiębiorcy.

  1. Nieprawidłowości stwierdzone podczas pierwszej kontroli skutkują pouczeniem i wskazaniem zaleceń pokontrolnych.

  1. Wykonanie zaleceń pokontrolnych podlega sprawdzeniu w drodze rekontroli po upływie terminu wyznaczonego na powiadomienie Organu o sposobie ich wykonania (niezależnie od faktu powiadomienia).

  1. Nieprawidłowości stwierdzone podczas każdej kolejnej kontroli i rekontroli skutkują zastosowaniem sankcji karnych, określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w razie wystąpienia ku temu przesłanek, wydaniem decyzji uwzględniającej wyższą stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiące, w których nie dopełniono obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

  1. W przypadku odmowy podpisania protokołu przez kierownika kontrolowanego podmiotu lub osobę upoważnioną stosuje się art. 380 ust.3 ustawy Prawo ochrony Środowiska.

VIII. Kontrola właścicieli nieruchomości w zakresie gospodarki ściekowej

  1. W przypadku kontroli osób fizycznych zastosowanie mają ogólne procedury określone w rozdziale VI pkt 1-3 oraz 8-15.

  1. W przypadku kontroli właścicieli nieruchomości będących przedsiębiorcami zastosowanie mają ogólne procedury określone w rozdziale VII pkt 1-5 oraz 8-14.

  1. Podczas kontroli sprawdzeniu podlega:

  1. w przypadku istnienia sieci kanalizacyjnej na danym terenie - obowiązek podłączenia nieruchomości do gminnej sieci kanalizacyjnej,

  1. w przypadku braku sieci kanalizacyjnej na danym terenie - obowiązek wyposażenia nieruchomości:

- w szczelny zbiornik bezodpływowy do gromadzenia nieczystości ciekłych i udokumentowanie w formie posiadania umowy z przedsiębiorcą, posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wraz z dowodami uiszczania opłat za te usługi,

- bądź w przydomową oczyszczalnię ścieków i przedstawienie dokumentacji oczyszczalni - kartę charakterystyki (kontrola częstotliwości opróżniania osadu).

  1. Postępowanie w przypadku stwierdzenia braku przyłącza do kanalizacji na terenie, na którym istnieje sieć kanalizacyjna:

  1. w przypadku braku przyłącza do kanalizacji, jeżeli na danym terenie istnieją warunki techniczne, właściciel nieruchomości jest informowany o obowiązku wykonania przyłącza, uzyskania warunków technicznych na przyłącze w terminie 3 miesięcy od przeprowadzenia kontroli i poinformowanie Organu o dokonanym przyłączu wraz z przedłożeniem umowy na odprowadzanie ścieków,

  1. w przypadku braku informacji, następuje wystosowanie pisma urzędowego do właściciela nieruchomości, informującego o niezastosowaniu się do zaleceń pokontrolnych i nakazującego dokonanie przyłącza w terminie 6 miesięcy od dnia otrzymania pisma,

  1. po upływie wyznaczonego terminu następuje wszczęcie postępowania administracyjnego, w celu wydania decyzji nakazującej wykonanie obowiązku.

  1. Postępowanie w przypadku braku wyposażenia nieruchomości w zbiornik bezodpływowy do gromadzenia nieczystości ciekłych lub przydomową oczyszczalnię ścieków:

  1. w przypadku braku zbiornika bezodpływowego właściciel nieruchomości jest informowany o obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę zbiornika bezodpływowego lub zgłoszenia budowy przydomowej oczyszczalni ścieków,

  1. wybudowanie zbiornika lub przydomowej oczyszczalni ścieków musi nastąpić w terminie do 2 miesięcy od dnia uzyskania pełnej dokumentacji i prawomocnych pozwoleń. Niezwłocznie po zakończeniu robót właściciel jest zobowiązany poinformować pisemnie o tym fakcie Organ,

  1. w przypadku nie okazania przez właściciela nieruchomości dokumentów, następuje wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie obowiązku wyposażenia nieruchomości w zbiornik bezodpływowy lub przydomową oczyszczalnię ścieków w celu wydania decyzji nakazującej wykonanie obowiązku.

  1. Postępowanie w przypadku braku posiadania bieżących dowodów uiszczania opłaty za wykonywanie usługi w zakresie opróżniania zbiornika bezodpływowego do gromadzenia nieczystości ciekłych:

  1. w przypadku braku wymaganego dokumentu, właściciel nieruchomości składa wyjaśnienia do protokołu i jest informowany o obowiązku regularnego opróżniania zbiornika bezodpływowego przez podmiot posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych oraz o przedłożeniu wymaganego dokumentu (bieżącego rachunku) do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju, w terminie 14 dni od dnia przeprowadzenia kontroli,

  1. w przypadku braku informacji następuje wystosowanie do właściciela nieruchomości pisma urzędowego informującego o nie zastosowaniu się do zaleceń pokontrolnych, nakazującego przedłożenie dowodu uiszczenia opłaty za opróżnienie zbiornika bezodpływowego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma,

  1. po upływie w/w terminu następuje zorganizowanie przez Gminę opróżniania zbiornika bezodpływowego i wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania z urzędu decyzji, w której ustalony zostanie obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych z zastosowaniem górnych stawek opłat (art. 6 ust. 6 -12 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach).

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr I/328/2020

Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

z dnia 3 września 2020 r.

WZÓR

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój

UPOWAŻNIENIE Nr ………… / ……………..

Na podstawie art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.) w związku z art. 379 i art. 380 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)

upoważniam

Panią / Pana ……………………………………………………………, pracownika Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju, legitymującego się legitymacją służbową nr………, do wykonywania w moim imieniu czynności na niżej wymienionych nieruchomościach, w celu kontroli realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi lub/oraz gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój.

………………………………..

………………………………..

………………………………..

(adres nieruchomości)

Upoważnienie niniejsze jest ważne łącznie z legitymacją służbową i nie może być przenoszone na inne osoby.

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr I/328/2020

Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

z dnia 3 września 2020 r.

WZÓR

PROTOKÓŁ

z kontroli przeprowadzonej na / w ……………...………………………………………

(dokładny adres nieruchomości, na której przeprowadzana jest kontrola oraz w przypadku kontroli podmiotów gospodarczych pełne brzmienie nazwy jednostki kontrolowanej )

w dniu/ach ………………………………………………………………………………

(data rozpoczęcia i zakończenia kontroli z wyszczególnieniem ewentualnych przerw w kontroli)

  1. Kontrole prowadził(li) …………………………………………………………………

(imiona i nazwiska osób kontrolujących wraz z podaniem stanowiska służbowego)

  1. Oznaczenie kontrolowanego: …………………………..……………………………..

(imię i nazwisko właściciela nieruchomości podlegającej kontroli lub nazwa jednostki oraz imię i nazwisko kierownika jednostki kontrolowanej lub innej upoważnionej osoby)

  1. Określenie przedmiotu kontroli: ………...………………………………………………

  1. Wyjaśnień w czasie kontroli udzielali:………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………..

(podać imię, nazwisko, w przypadku kontroli podmiotów gospodarczych również stanowisko służbowe)

  1. Ustalenia dokonane w czasie kontroli i zalecenia pokontrolne :

…………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………….

(podać według usystematyzowanej tematyki opis stanu faktycznego ze wskazaniem stwierdzonych nieprawidłowości)

  1. Spis załączników stanowiących część składową protokołu: ………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

  1. Właściciela nieruchomości / kierownika jednostki pouczono o prawie zgłoszenia w terminie 7 dni od dnia podpisania protokołu pisemnych wyjaśnień co do zawartych w protokole ustaleń.

  1. Na tym protokół zakończono i po odczytaniu podpisano.

  1. Protokół sporządzono w…………. egzemplarzach, z których jeden (oryginał) pozostawiono właścicielowi nieruchomości / kierownikowi jednostki kontrolowanej.

  1. Miejsce i data sporządzenia protokołu …………………………………………………….

…………………………………………. ……………………………………

………………………………………….. ……………………………………

(podpisy właściciela nieruchomości (podpisy kontrolujących)

kierownika jednostki kontrolowanej

i osób obecnych)


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04 09 2020 14 50 16 i-328-2020 (PDF, 4.14Mb) 2020-09-04 14:50:16 63
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Mołdoch

Data wytworzenia:
04 wrz 2020

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
04 wrz 2020, godz. 14:50

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
04 wrz 2020, godz. 14:50