Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 9


ZARZĄDZENIE Nr 9/2005

Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

z dnia 18 stycznia 2005 roku

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników mienia komunalnego.

Na podstawie przepisów ustawy z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz.l591, z 2002 r. Nr 23, poz.220. Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984. Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r., Nr 80, poz.7171, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz.1055) oraz przygotowywanych w 2005 roku zmian organizacyjnych w zakresie gospodarki komunalnej w Gminie Trzcińsko-Zdrój zarządzam, co następuje:

§1. Przeprowadzić inwentaryzację następujących składników mienia komunalnego Gminy Trzcińsko-Zdrój:

  1. Ulice, place i ciągi komunikacyjne Miasta Trzcińsko-Zdrój będące w zarządzie Gminy Trzcińsko-Zdrój,

  2. Ulice, place i ciągi komunikacyjne Miasta Trzcińsko-Zdrój będące w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Gryfinie,

  3. Tereny zielone w tym:

  1. trawniki,

  2. tereny zielone przy drogach zarządzanych przez Gminę Trzcińsko-Zdrój.

  3. tereny zielone przy drogach będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Gryfinie.

  4. drzewa i krzewy przy ciągach komunikacyjnych oraz w parkach i skwerach oraz placach zabaw dla dzieci.

4. Teren cmentarza komunalnego w Trzcińsku-Zdroju z określeniem:

a) powierzchni zajętej pod kwatery grzebalne.

b) powierzchnię zajętą pod ciągi komunikacyjne na cmentarzu.

c) ilość kwater grzebalnych.

d) infrastruktura towarzysząca czyli: ogrodzenia, kaplica cmentarna. pomieszczenia gospodarcze, oświetlenie, sieć wodociągowa wraz z punktami czerpalnymi,

e) pomniki, kwatery wojenne,

f) tereny zielone w tym drzewa i krzewy,

5. Składowisko odpadów komunalnych.

6. Zasoby lokali mieszkalnych, lokali usługowych oraz obiektów gospodarczych

§ 2. Powołuję Komisję do przeprowadzenia inwentaryzacji w składzie;

1. Przewodnicząca Komisji - Inspektor - Teresa Krajczyńska.

2. Zastępca Przewodniczącego- Inspektor - Piotr Bugajski,

3. Członkowie Komisji - Inspektor Krystyna Wiśniewska - Młodszy referent - Iwona Sozańska, Inspektor - Marianna Kozik, Referent admn. - Maciej Molenda.

§ 3. Z przeprowadzonej inwentaryzacji należy sporządzić dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4.Termin realizacji inwentaryzacji określam od 24.01.2005.r. do 25.02.2005 r.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Piotr Tomaszewski

Data wytworzenia:
11 lut 2005

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
11 lut 2005, godz. 12:02

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
11 lut 2005, godz. 12:02