Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 1 - w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym


ZARZĄDZENIE NR 1/2006

Burmistrza Gminy Trzcińsko - Zdrój

z dnia 3 stycznia 2006r.

w sprawie: zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku - Zdroju

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 oraz z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558 i Nr 113 poz. 984)

Postanawiam:

§ 1 Wprowadzić zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju.

  1. w § 7 ust. 2 dodaje się pkt. 23 w brzmieniu: stanowisko - sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej oraz pkt. 24 w brzmieniu: stanowisko - konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku-Zdroju.

  2. w załączniku Nr 1 do zarządzenia (struktura organizacyjna) Nr 29/05 z dnia 01.03.2005r. dodaje się stanowisko pracy sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej oraz stanowisko konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju.

  3. W załączniku Nr 2 do zarządzenia (zastępstwa na samodzielnych stanowiskach pracy) Nr 29/05 z dnia 01.03.2005r. dodaje się stanowiska pracy wraz z zastępstwem: sprzątacza oraz konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju.

  4. W rozdziale VII „Szczegółowe zadania samodzielnych stanowisk pracy” w § 39 dotychczasową treść oznacza się jako ust. 1 i dodaje się ust. 3 i 4 w brzmieniu:

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju należy:

  1. Dokładne ścieranie kurzu i brudu wilgotną i czystą ścierką z wszelkich powierzchni w salach wraz z zapleczem, gabinetach, korytarzach, klatkach schodowych / z krzeseł, ławek, drabinek, parapetów, szafek, półek, gablot, obrazów, godła, dyplomów, stojaków, grzejników, głośników, opraw oświetleniowych itp./

  2. Dokładne mycie okien co kwartał oraz systematycznie wszystkich powierzchni szklanych.

3) Systematyczne zmywanie na mokro oraz pastowanie wszystkich korytarzy i klatek schodowych oraz sprzątanie toalet codziennie.

4) Codzienne podlewanie kwiatów oraz mycie ich raz w miesiącu.

5) Codzienne mycie drzwi, lamperii i listew przypodłogowych.

6) Codzienne mycie podłóg, usuwanie rys brudu /farby/.

7) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci.

8) Systematyczne szorowanie wszystkich urządzeń w sanitariatach /muszle, deski klozetowe, pisuary, rury, baterie, umywalki, parapety okienne, kabiny, glazury itp./

9) Systematyczne dezynfekowanie sanitariatów środkiem dezynfekcyjnym.

10) Pranie firanek i zasłon oraz ich zawieszanie.

11) Odkurzanie wykładzin podłogowych, czyszczenie ich.

12) Usuwanie pajęczyn z sufitów, naroży, ścian, spod obrazów i gablot, spoza szaf regałów.

13) Przygotowanie pomieszczeń do remontów /przesuwanie mebli, pomocy itp./ oraz sprzątanie po remoncie.

14) Sprawdzanie i zamykanie okien i drzwi w salach, łazienkach, gabinetach, korytarzach.

15) Wygaszanie niepotrzebnych świateł.

16) Pilnowanie porządku na wyznaczonych korytarzach, systematyczne sprzątanie i pilnowanie porządku w hali sportowej podczas zawodów.

17) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż podczas wykonywanej pracy.

18) Zgłaszanie wszystkich usterek, uszkodzeń instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, grzewczej, zamków, drzwi, okien, tynków, itp. Z wpisaniem do zeszytu.

19) Wykonywanie wszystkich innych czynności zleconych przez kierownika hali.

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju należy:

  1. Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w hali widowiskowo - sportowej poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń socjalnych, komunikacyjnych i sanitarnych.

  2. Kontrolowanie, obsługiwanie i konserwacja wszystkich urządzeń technicznych działających w hali widowiskowo - sportowej /wodnokanalizacyjnych, grzewczych, elektroenergetycznych, klimatyzacyjnych/.

  3. Systematyczne usuwanie usterek oraz wykonywanie remontów bieżących zgłaszanych ustnie przez pracowników hali widowiskowo - sportowej oraz zapisywanych w zeszycie remontów.

  4. Wykonywanie innych prac remontowo - budowlanych, nie wymagających specjalistycznego przygotowania i sprzętu, zleconych przez kierownika hali sportowej.

  5. Konserwowanie i naprawa zamków patentowych patentowych zwykłych.

  6. Wymiana żarówek, naprawa gniazd wtykowych i wyłączników świetlnych.

  7. Troska o wyposażenie warsztatu w niezbędny sprzęt, narzędzia i materiały.

  8. Utrzymywanie w porządku i czystości terenu wokół hali /koszenie trawy, wyrównywanie terenu itp./

  9. W okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wokół hali.

  10. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu gospodarczym.

  11. Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach i trawach wokół obiektu.

  12. Wykonywanie wszystkich prac zgodnie z zasadami bhp i p.poż.

  13. Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika hali sportowej.

§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Piotr Tomaszewski

Data wytworzenia:
20 sty 2006

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
20 sty 2006, godz. 15:08

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
20 sty 2006, godz. 15:08