Zarządzenie nr 1 - w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym
ZARZĄDZENIE NR 1/2006
Burmistrza Gminy Trzcińsko - Zdrój
z dnia 3 stycznia 2006r.
w sprawie: zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku - Zdroju
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 oraz z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558 i Nr 113 poz. 984)
Postanawiam:
§ 1 Wprowadzić zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju.
w § 7 ust. 2 dodaje się pkt. 23 w brzmieniu: stanowisko - sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej oraz pkt. 24 w brzmieniu: stanowisko - konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku-Zdroju.
w załączniku Nr 1 do zarządzenia (struktura organizacyjna) Nr 29/05 z dnia 01.03.2005r. dodaje się stanowisko pracy sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej oraz stanowisko konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju.
W załączniku Nr 2 do zarządzenia (zastępstwa na samodzielnych stanowiskach pracy) Nr 29/05 z dnia 01.03.2005r. dodaje się stanowiska pracy wraz z zastępstwem: sprzątacza oraz konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju.
W rozdziale VII „Szczegółowe zadania samodzielnych stanowisk pracy” w § 39 dotychczasową treść oznacza się jako ust. 1 i dodaje się ust. 3 i 4 w brzmieniu:
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy sprzątacza na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju należy:
Dokładne ścieranie kurzu i brudu wilgotną i czystą ścierką z wszelkich powierzchni w salach wraz z zapleczem, gabinetach, korytarzach, klatkach schodowych / z krzeseł, ławek, drabinek, parapetów, szafek, półek, gablot, obrazów, godła, dyplomów, stojaków, grzejników, głośników, opraw oświetleniowych itp./
Dokładne mycie okien co kwartał oraz systematycznie wszystkich powierzchni szklanych.
3) Systematyczne zmywanie na mokro oraz pastowanie wszystkich korytarzy i klatek schodowych oraz sprzątanie toalet codziennie.
4) Codzienne podlewanie kwiatów oraz mycie ich raz w miesiącu.
5) Codzienne mycie drzwi, lamperii i listew przypodłogowych.
6) Codzienne mycie podłóg, usuwanie rys brudu /farby/.
7) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci.
8) Systematyczne szorowanie wszystkich urządzeń w sanitariatach /muszle, deski klozetowe, pisuary, rury, baterie, umywalki, parapety okienne, kabiny, glazury itp./
9) Systematyczne dezynfekowanie sanitariatów środkiem dezynfekcyjnym.
10) Pranie firanek i zasłon oraz ich zawieszanie.
11) Odkurzanie wykładzin podłogowych, czyszczenie ich.
12) Usuwanie pajęczyn z sufitów, naroży, ścian, spod obrazów i gablot, spoza szaf regałów.
13) Przygotowanie pomieszczeń do remontów /przesuwanie mebli, pomocy itp./ oraz sprzątanie po remoncie.
14) Sprawdzanie i zamykanie okien i drzwi w salach, łazienkach, gabinetach, korytarzach.
15) Wygaszanie niepotrzebnych świateł.
16) Pilnowanie porządku na wyznaczonych korytarzach, systematyczne sprzątanie i pilnowanie porządku w hali sportowej podczas zawodów.
17) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż podczas wykonywanej pracy.
18) Zgłaszanie wszystkich usterek, uszkodzeń instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, grzewczej, zamków, drzwi, okien, tynków, itp. Z wpisaniem do zeszytu.
19) Wykonywanie wszystkich innych czynności zleconych przez kierownika hali.
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy konserwatora na hali widowiskowo - sportowej w Trzcińsku - Zdroju należy:
Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w hali widowiskowo - sportowej poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń socjalnych, komunikacyjnych i sanitarnych.
Kontrolowanie, obsługiwanie i konserwacja wszystkich urządzeń technicznych działających w hali widowiskowo - sportowej /wodnokanalizacyjnych, grzewczych, elektroenergetycznych, klimatyzacyjnych/.
Systematyczne usuwanie usterek oraz wykonywanie remontów bieżących zgłaszanych ustnie przez pracowników hali widowiskowo - sportowej oraz zapisywanych w zeszycie remontów.
Wykonywanie innych prac remontowo - budowlanych, nie wymagających specjalistycznego przygotowania i sprzętu, zleconych przez kierownika hali sportowej.
Konserwowanie i naprawa zamków patentowych patentowych zwykłych.
Wymiana żarówek, naprawa gniazd wtykowych i wyłączników świetlnych.
Troska o wyposażenie warsztatu w niezbędny sprzęt, narzędzia i materiały.
Utrzymywanie w porządku i czystości terenu wokół hali /koszenie trawy, wyrównywanie terenu itp./
W okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wokół hali.
Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu gospodarczym.
Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach i trawach wokół obiektu.
Wykonywanie wszystkich prac zgodnie z zasadami bhp i p.poż.
Wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika hali sportowej.
§ 2 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Piotr Tomaszewski Data wytworzenia:
20 sty 2006
Osoba dodająca informacje
Piotr Tomaszewski Data publikacji:
20 sty 2006, godz. 15:08
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Tomaszewski Data aktualizacji:
20 sty 2006, godz. 15:08