Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe dot. wyboru Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

Trzcińsko-Zdrój, 25.05.2021 r.

 

Zapytanie ofertowe

dot. wyboru Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu

pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju”” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

I. Informacje ogólne Zamawiający: GMINA TRZCIŃSKO ZDRÓJ reprezentowana przez Burmistrza Trzcińska-Zdrój siedziba: Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój e- mail: um@trzcinsko-zdroj.pl strona internetowa : www.bip.trzcinsko-zdroj.pl Numer NIP: 858-17-31-665, REGON: 811684835

Data publikacji: 25.05.2021 r.

Termin składania ofert: 02.06.2021 r. do godz.: 10.00

Tryb udzielania zamówienia:

Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) przepisów ustawy nie stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych. Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.trzcinsko-zdroj.pl oraz

www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Funduszu Europejskiego Programu Regionalnego w ramach działania 3.6 „Wsparcie rozwoju systemów oczyszczania ścieków” oś priorytetowa III „Ochrona środowiska i adaptacja do zmian klimatu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

Zakres inwestycji:

Projekt obejmuje następujący zakres prac:

 

Przedmiotem projektu jest realizacja zadania inwestycyjnego związanego z rozbudową i przebudową istniejącej oczyszczalni ścieków w gminie Trzcińsku - Zdrój. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska i adaptacja do zmian klimatu. Działanie 3.6. Wsparcie rozwoju oczyszczania ścieków oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Budżetu Gminy.

 

W szczególności zakres planowanej inwestycji obejmuje: projektowanie (w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, badań oraz uzgodnień), realizację robót budowlano-montażowych z wyburzeniem zbędnych obiektów i usunięciem powstałych odpadów, przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych (w tym rozruch technologiczny oczyszczalni) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż, wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia personelu Zamawiającego. Parametry techniczne obiektu po modernizacji to Qdśr= 340 m3/d, Qdmax= 440 m3/d.

 

Planowana oczyszczalnia ścieków ma być oczyszczalnią mechaniczno - biologiczną pracującą w technologii jednostopniowego osadu czynnego, z tlenową stabilizacją osadu. Zaplanowano technologię przebudowywanej oczyszczalni ścieków w Trzcińsku - Zdrój o wydajności max Q=440m3/d . Do zwymiarowania oczyszczalni należy przyjąć równoważną liczbę mieszkańców równą 3400 RLM.

 

W ramach przedmiotu inwestycji planowane jest wykonanie m.in. następujących obiektów:

1)Przepompownia ścieków

2) Sito pionowe

3) zbiornik retencyjno-uśredniający,

4) separator piasku - piaskownik wirowy

5) bioreaktor

6) stacja zlewcza ścieków dowożonych,

7) stacja odwadniania i zagęszczania osadu

8) system AKPiA

9) dodatkowo należy przebudować istniejące ciągi komunikacyjne i wykonać zagospodarowanie terenu

10) agregat prądotwórczy

11) system wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Zapytanie ofertowe dotyczy wyboru Specjalisty ds. technicznych świadczącego usługi na podstawie umowy zlecenia.

Kod CPV:

71621000-7 -Usługi w zakresie analizy i konsultacji technicznej

98390000-3 -Inne usługi

Miejsce realizacji zamówienia: Trzcińsko-Zdrój, siedziba Zamawiającego

Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje następujący zakres obowiązków Specjalisty ds. technicznych:

  • prowadzenie monitoringu technicznego procesu wdrażania projektu;

  • udział w projektowaniu oczyszczalni ścieków (m.in. weryfikacja części technologicznej oczyszczalni - od koncepcji projektowej, dokumentacja budowlana oraz wykonawcza);

  • uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych inwestycji -części technicznej oczyszczalni;

  • konsultacje przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z technologią oczyszczalni, powstałych w wyniku realizacji projektu;

 

ETAP I- na etapie prac projektowych główny specjalista ds. technicznych jest zobowiązany do:

  • weryfikacji dokumentacji projektowej na etapie prac projektowych, kolejno w odniesieniu do: Koncepcji, projektu budowlanego i technicznego,

  • uzgadniania szczegółów w zakresie rozwiązań technicznych dotyczących technologii w opracowywanej dokumentacji projektowej,

  • uczestniczenie w naradach roboczych z projektantami w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz IK,

  • zatwierdzenia projektów budowlanych i projektów technicznych w zakresie branży technologicznej,

  • sporządzanie comiesięcznych raportów z weryfikacji dokumentacji projektu w ciągu 5 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego miesiąca.

  • wykonania koreferatu do dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę, w terminie do 10 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Przedmiotem koreferatu jest analiza polegająca na sprawdzeniu pod kątem zaprojektowanej technologii oczyszczalni, w szczególności:

  1. zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,

  2. zgodności z obowiązującymi przepisami technicznymi,

  3. zgodności z SIWZ i STWiORB,

  4. zakresu rozwiązań zamiennych i dodatkowych.

 

ETAP II - na etapie prowadzenia robót budowlanych główny specjalista ds. technicznych jest zobowiązany do:

  • bieżącej weryfikacji i opiniowania przedłożonych przez Nadzór autorski projektów

warsztatowych i technologicznych,

  • opiniowania wniosków na urządzenia i sprzęt, wniosków materiałowych

dla wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem,

  • uczestniczenia we wszelkich próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach części technologicznej, przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i uczestniczenia w ich sporządzaniu protokołów z tych czynności;

  • ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim, Zamawiającym i IK;

  • kontrolowania wykonywanych robót budowlanych w zakresie technologii oczyszczalni, w szczególności zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowo - kosztorysowej,

  • niezwłocznego powiadamiania IK i Zamawiającego o wykrytych wadach i usterkach w wykonanych elementach robót budowlanych technologii oczyszczalni oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót naprawczych;

  • udział w rozwiązywaniu problemów technicznych technologii oczyszczalni we współpracy z IK;

  • uczestniczenia w codwutygodniowych Radach Budowy dotyczących postępu robót budowlanych, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich Stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego (Wykonawca robót budowlanych, Inżynier Kontraktu (IK), Zamawiający oraz inni oficjalni Obserwatorzy);

  • przybycia na teren budowy lub do siedziby Zamawiającego w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (tj. telefonicznego lud wysłanego pocztą elektroniczną wezwania Zamawiającego), z zastrzeżeniem, że przybycie do siedziby Zamawiającego nastąpi w czasie pracy Urzędu tj. od pn. do czwartku w godz. 7.30 - 15.30; piątek 7.00 - 15.00;

  • weryfikacji uzasadnienia wykonania robót dodatkowych i zamiennych;

  • opiniowania wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budowlanych w zakresie technologii oczyszczalni budzących wątpliwość co do ich jakości oraz do wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w laboratorium;

  • uczestnictwa z przeprowadzaniu, nadzorowania prób i rozruchów dostarczonych urządzeń i zamontowanego wyposażenia budynków oraz do weryfikacji opracowanych przez Wykonawcę instrukcji użytkowania i instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania Użytkownikowi obiektu do eksploatacji;

 

Na etapie po dokonaniu wpisu Kierownika Budowy do Dziennika Budowy o zakończeniu wykonania robót budowlanych i zgłoszenia gotowości do ich odbioru przez Wykonawcę robót budowlanych, główny specjalista ds. technicznych jest zobowiązany do:

      • uczestnictwa w odbiorze końcowym i udziału w komisji odbiorowej - w terminie wskazanym przez Zamawiającego;

      • sprawdzenia dokumentacji powykonawczej w zakresie wykonanej technologii oczyszczalni ścieków

Szczegółowy zakres zadań związanych z technologią oczyszczalni został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym, który stanowi załącznik do zapytania.

 

III. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy (czerwiec 2021r.)
do 31 sierpnia 2023 r.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności do jego przedłużenia do momentu odbioru końcowego inwestycji oraz uzyskania przez wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.

 

IV. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności.

Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki albo którzy zapewnią realizację przedmiotu zamówienia przez osobę spełniającą poniższe warunki zatrudnioną przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (weryfikowane na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty oraz CV):

? wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia lub pokrewne,

? wiedza i doświadczenie zawodowe w zakresie technologii i analityki oczyszczania ścieków,

? minimum 2 lata stażu na podobnym stanowisku lub świadczenia podobnych usług,

? znajomość ustaw w zakresie: ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o odpadach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawa budowlanego, i innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa i norm niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia

? wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia nadzoru nad realizacją projektów,

? znajomość procedur obowiązujących w procesie inwestycyjnym,

? wiedza i doświadczenie w zakresie projektowania technologii oraz instalacji oczyszczania ścieków i przeróbki osadów.

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego[Author ID1: at Mon May 24 13:57:00 2021 ]i[Author ID1: at Mon May 24 13:57:00 2021 ] i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Wykonawca, w przypadku wybrania jego oferty, zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczeniowej OC na właściwe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmującą swoim zakresem pokrycie ewentualnych szkód powstałych w związku i przy wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.

 

V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym.

 

Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z

terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.

 

Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.

 

Ceną oferty jest cena brutto (z VAT) za realizację całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej podana cena brutto uwzględnia wszelkie wydatki, koszty Wykonawcy oraz składki na ubezpieczenia społeczne i wszelkie inne daniny publiczne, także te które za Wykonawcę będzie zobowiązany pokryć Zamawiający.

 

VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów

 

Kryteria oceny ofert:

1. Cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 80%.

2. Ocena doświadczenia zawodowego - 20%.

 

Maksymalna liczba punktów przyznawana w łącznie w kryteriach: 100 pkt

Zamawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów, zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku.

Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:

P = Cn / Cofb x 80 + D,

gdzie:

P - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę,

Cn - cena najniższa wynikająca ze złożonych nie odrzuconych ofert,

Cofb - cena oferty badanej,

D - ocena doświadczenia zawodowego w skali od 0 do 20 pkt; w ramach tego kryterium uwzględnione zostanie doświadczenie zawodowe w pracy lub świadczeniu usług przy realizacji inwestycji na o podobnym zakresie, np. specjalisty lub doradcy ds. technicznych, pełnienie funkcji MAO w projekcie, pełnienie funkcji inspektora nadzoru;

Zamawiający przewiduje następującą punktację:

- od 0 do 2 inwestycji - 0 pkt,

- od 3 do 5 inwestycji - 10 pkt.

- powyżej 5 inwestycji - 20 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

 

VII. Sposób przygotowania oferty

 

Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę.

Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:

 

a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

 

b) Oświadczenie, o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

 

c) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych stanowiące Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,

 

d) CV Wykonawcy,

 

e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

 

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

W toku badania i oceny ofert Zamawiającego może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty, osoba do kontaktu

 

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pomocą poczty w siedzibie Zamawiającego Gmina Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

 

Uwaga - w przypadku składania ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na stanowisko Specjalisty ds. technicznych”.

 

Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2021 r. do godz. 10:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

 

Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Sozańska, email: inwestycje@trzcinsko-zdroj.pl

 

IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.trzcinsko-zdroj.pl . Ponadto informacja o wynikach postępowania zostanie przesłana do Wykonawców, którzy złożyli oferty w formie pisemnej, na adresy e-mail podane w Formularzu oferty.

 

X. Informacje dodatkowe

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.

XI. Wykaz załączników

 

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

____________________

Miejscowość, data

 

OFERTA

w postępowaniu na stanowisko Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu

pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju”” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

 

Dane Wykonawcy

Imię i nazwisko/nazwa/firma __________________________

Adres __________________________

Tel. __________________________

Adres e - mail __________________________

NIP/REGON/KRS

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia _________ przedstawiam poniższą ofertę :

Cena ofertowa brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia: ____________ PLN2.

Oświadczam, iż zapoznałem/am się z warunkami zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń oraz zdobyłem/liśmy konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty.

 

Oświadczam, iż uważam się za związanego/ą ofertą przez okres ____ dni kalendarzowych licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

 

W razie wybrania niniejszej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, jak również zobowiązuję się do przedłożenia polisy ubezpieczeniowej OC na właściwe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, obejmującą swoim zakresem pokrycie ewentualnych szkód powstałych w związku i przy wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

 

______________________

(podpis Wykonawcy)

2 Ceną oferty jest cena brutto (z VAT) za realizację całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej podana cena brutto uwzględnia wszelkie wydatki, koszty Wykonawcy oraz składki na ubezpieczenia społeczne i wszelkie inne daniny publiczne, także te które za Wykonawcę będzie zobowiązany pokryć Zamawiający.

 

 

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym

 

____________________

Miejscowość, data

 

Oświadczenie

w postępowaniu na stanowisko Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu

pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju”” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

 

Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia _________________ ja, niżej podpisany

 

 

_________________________

(imię i nazwisko)

oświadczam, że:

nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tzn. nie występują żadne powiązania kapitałowe lub osobowe w rozumieniu wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

____________________

(podpis Wykonawcy)

 

 

 

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym Wykonawcy

 

 

____________________

Miejscowość, data

 

Oświadczenie

w postępowaniu na stanowisko Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu

pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdroju”” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

 

Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia _________________ ja, niżej podpisany

 

 

_________________________

(imię i nazwisko)

 

oświadczam, że moje łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie będzie przekraczać 276 godzin miesięcznie.

 

____________________

(podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu wybory Wykonawcy

 

____________________

Miejscowość, data

 

Oświadczenie

w postępowaniu na stanowisko Specjalisty ds. technicznych w ramach projektu

pn. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trzcińsku - Zdrój” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

 

Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia _________________ ja, niżej podpisany

 

 

_________________________

(imię i nazwisko)

 

 

oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na wykonanie zadania dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyboru Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

____________________

(podpis Wykonawcy)


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Iwona Sozańska

Data wytworzenia:
25 maj 2021

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
25 maj 2021, godz. 15:36

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
25 maj 2021, godz. 15:37