Plan pracy Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia I Spraw Socjalnych na 2007 r.
ZAKRES DZIAŁANIA KOMISJI OŚWIATY, ZDROWIA, KULTURY I SPRAW SOCJALNYCH.
- Funkcjonowanie placówek szkolnych i przedszkola,
- Działalność kulturalna w Gminie.
- Kultura fizyczna i rekreacja wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.
- Działalność stowarzyszeń kół organizacji społecznych.
- Problem bezrobocia w gminie.
- Opieka społeczna i zdrowotna.
- Bezpieczeństwo, ład i porządek w gminie.
- Problematyka patologii w społeczeństwie gminy.
Plan pracy Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia I Spraw Socjalnych
na 2007 rok.
Lp. |
Tematyka |
Termin |
Odpowiedzialny
|
1. |
Informacja dot. organizacji ferii zimowych |
I kwartał |
Dyr. TCK Insp. Oświaty |
2. |
Sprawozdanie dot. poziomu bezpieczeństwa w gminie za 2006 rok. |
I kwartał |
Posterunek policji |
3. |
Informacja z działalności OPS w roku bieżącym i przedstawienie planu pracy na 2007r |
I kwartał |
Kier. OPS |
4. |
Informacja z działalności TCK w 2006 roku i przedstawienie planu pracy na 2007r |
I kwartał |
Dyr. TCK |
5. |
Informacja o funkcjonowaniu Przedszkola Miejskiego w 2006 roku i zapotrzebowanie na środki w 2007r. |
I kwartał |
Dyr. Przedszkola |
6. |
Informacja o realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i funkcjonowaniu świetlic socjoterapeutycznych |
I kwartał |
Przew. Komisji Rozw. Prob. Alkoholowych |
7. |
Informacja dot. funkcjonowania Hali Widowiskowo- Sportowej |
I kwartał |
Burmistrz |
8. |
Informacja o stanie bezrobocia w gminie i działania zmierzające do jego zmniejszenia |
II kwartał |
Burmistrz |
9. |
Informacja o stanie przygotowań do organizacji „Dni Trzcińska” |
II kwartał |
Dyr. TCK |
10. |
Projekty organizacyjne placówek oświatowych i przedszkola |
II kwartał |
Insp. Oświaty Dyr. Przedszkola |
11. |
Sprawozdanie z realizacji budżetu za I półrocze 2006r w zakresie działalności komisji |
III kwartał |
Burmistrz |
12. |
Sprawozdanie z przygotowania szkół do nowego roku szkolnego ( dowozy, wykonane remonty, doposażenie w sprzęt dydaktyczny) |
III kwartał |
Insp. Oświaty |
13. |
Informacja dot. planu dożywiania uczniów w gminie |
III kwartał |
Kier. OPS |
14. |
Informacja dot. funkcjonowania Hali Widowiskowo- Sportowej |
III kwartał |
Burmistrz |
15. |
Informacja o planowanych remontach placówek oświatowych w roku następnym |
IV kwartał |
Burmistrz |
16. |
Informacja z działalności OPS w roku bieżącym i zapotrzebowanie na środki w roku 2008 |
IV kwartał |
Kier. OPS |
17. |
Informacja z działalności TCK w 2007 roku i zapotrzebowanie na środki w roku 2008 |
IV kwartał |
Dyr. TCK |
18. |
Informacja o funkcjonowaniu Przedszkola Miejskiego w 2007 roku i zapotrzebowanie na środki w 2008r. |
IV kwartał |
Dyr. Przedszkola |
19. |
Informacja o realizacji programu przeciwdziałania alkoholizmowi i funkcjonowaniu świetlic socjoterapeutycznych |
IV kwartał |
Przew. Komisji Rozw. Prob. Alkoholowych |
20. |
Informacja o projekcie budżetu na rok 2008 |
IV kwartał |
Burmistrz |
21. |
Opracowanie planu pracy komisji na rok następny |
IV kwartał |
Przew. Komisji |
22. |
Opiniowanie materiałów sesyjnych |
wg potrzeb |
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bartłomiej Palczak Data wytworzenia:
29 sty 2007
Osoba dodająca informacje
Bartłomiej Palczak Data publikacji:
29 sty 2007, godz. 14:40
Osoba aktualizująca informacje
Bartłomiej Palczak Data aktualizacji:
29 sty 2007, godz. 14:41