Ogłoszenie ofertowe nr 1/2012 - organizacja wyjazdu integracyjno-turystycznego.
Gryfino, dnia 29 lipca 2012 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 12
74-510 Trzcińsko Zdrój
OGŁOSZENIE OFERTOWE NR. 1/2012
-
Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 12, 74-510 Trzcińsko Zdrój, NIP 858-13-13-910, REGON 320822585
-
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem jest organizacja wyjazdu integracyjno - turystycznego w miejscowości Karpacz ze zwiedzaniem okolic, realizowanego
w ramach projektu pn. „Minimalizacja wykluczenia społecznego w powiecie gryfińskim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-
Liczba osób dorosłych - 14,
-
Liczba dzieci - 21 w wieku 1,5 - 17 lat,
-
Liczba osób do obsługi organizacyjnej - 2
-
Wyżywienie 3 posiłki dziennie - od dnia 27.08- 29.08.2012 r.
-
2 noclegi - 27/28 i 28/29.08.2012 r.,
-
Usługę autokarową łącznie z odebraniem uczestników z miejscowości ich zamieszkania,
-
Organizacja czasu wolnego w formie zwiedzania okolic Karpacza, m. In. w Szklarskiej Porębie wodospadów, w Karpaczu świątyni Wang, i inne,
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
-
Termin wykonania zamówienia:
Pobyt w dniach od 27.08.2012 r. do 29.08.2012 r.
Płatność następować będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku.
-
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna:
-
być opatrzona pieczątką firmową,
-
posiadać datę sporządzenia,
-
zawierać oświadczenie potwierdzające niezmienność zaproponowanych cen do dnia 27.08.2012 r.
-
zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-
być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
-
Miejsce oraz termin składania ofert:
-
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem - do wyboru: poczty elektronicznej na adres: opstrzcinsko@wp.pl, faksem na nr telefonu: 91 414 8419, kuriera lub też
-
dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 12, 74-510 Trzcińsko Zdrój.
-
Oferty należy składać w terminie do dnia 07.08.2012 r. do godziny 1500
-
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 08.08.2012 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w dniu 10.08.2012 r. w godzinach od 800 do 1530 na stronie internetowej Urzędu Miasta Trzcińsko Zdrój
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
-
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
-
Cena ofertowa - 100 %
-
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Miasta Trzcińsko Zdrój, oraz do wyłonionego dostawcy zostanie wysłany mail potwierdzający wybór oferty.
-
Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela Pani Józefa Warężak lub Pani Iwona Jabłońska pod numerem telefonu 91 414 8419 , lub pod adresem mail: opstrzcinsko@wp.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OgA oszenie ofertowe POKL (DOC, 120.00Kb) | 2012-08-01 09:16:07 | 68 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamil Wiącek Data wytworzenia:
01 sie 2012
Osoba dodająca informacje
Kamil Wiącek Data publikacji:
01 sie 2012, godz. 09:16
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Wiącek Data aktualizacji:
01 sie 2012, godz. 09:19