Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Obwieszczenie - usuwanie śniegu z chodników.

Trzcińsko-Zdrój, dnia 02 grudnia 2010 roku

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój

Stosownie do art.5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 Nr 235, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) oraz § 3 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju Nr XXIV/265/2006 z dnia 10 lutego 2006 roku

przypominam właścicielom/najemcom nieruchomości o obowiązku :

Usuwaniu błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do obowiązków właściciela nieruchomości.      Obowiązek oczyszczania ze śniegu i lodu winien być realizowany przez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych lub pojazdów i podjęcie działań usuwających lub co najmniej ograniczających śliskość chodnika. Piasek do tych celów należy usunąć z chodnika niezwłocznie po ustaniu przyczyn jego zastosowania.

oraz informuję:

o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Trzcińsko-Zdrój Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Trzcińsko-Zdrój

Burmistrz Gminy  
Trzcińsko-Zdrój   
mgr Zbigniew Kitlas


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystyna Wiśniewska

Data wytworzenia:
03 gru 2010

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
03 gru 2010, godz. 08:26

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
03 gru 2010, godz. 08:26