Obwieszczenie - usuwanie śniegu z chodników.
Trzcińsko-Zdrój, dnia 02 grudnia 2010 roku
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Gminy Trzcińsko-Zdrój
Stosownie do art.5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 Nr 235, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) oraz § 3 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trzcińsko-Zdrój przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju Nr XXIV/265/2006 z dnia 10 lutego 2006 roku
przypominam właścicielom/najemcom nieruchomości o obowiązku :
Usuwaniu błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do obowiązków właściciela nieruchomości. Obowiązek oczyszczania ze śniegu i lodu winien być realizowany przez odgarnięcie w miejsce nie powodujące zakłóceń w ruchu pieszych lub pojazdów i podjęcie działań usuwających lub co najmniej ograniczających śliskość chodnika. Piasek do tych celów należy usunąć z chodnika niezwłocznie po ustaniu przyczyn jego zastosowania.
oraz informuję:
o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Trzcińsko-Zdrój Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Trzcińsko-Zdrój
Burmistrz Gminy
Trzcińsko-Zdrój
mgr Zbigniew Kitlas
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystyna Wiśniewska Data wytworzenia:
03 gru 2010
Osoba dodająca informacje
Piotr Tomaszewski Data publikacji:
03 gru 2010, godz. 08:26
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Tomaszewski Data aktualizacji:
03 gru 2010, godz. 08:26