Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.713), art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1062), w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju wyznaczony został zespół roboczy do spraw dostępności.

 

 Zespół ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:

 

  1. Mariusz Piątkowski - Koordynator ds. dostępności - Przewodniczący Zespołu;

  2. Iwona Sozańska - Członek Zespołu;

  3. Sebastian Chruściński - Członek Zespołu;

  4. Wiesława Sugier - Członek Zespołu;

 

 Do zadań Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu należy w szczególności:

 

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług.

  2. przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawyz dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

  3. monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

  4. przedstawianie Burmistrzowi Gminy Trzcińsko-Zdrój bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.

 

Kontakt:

 

Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój

tel. 91 414 80 01 wew. 33

e-mail: informatyk@trzcinsko-zdroj.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Piątkowski

Data wytworzenia:
16 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Mariusz Piątkowski

Data publikacji:
16 lut 2021, godz. 08:36

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
30 mar 2021, godz. 09:03