Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.713), art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.1062), w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju wyznaczony został zespół roboczy do spraw dostępności.
Zespół ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:
-
Mariusz Piątkowski - Koordynator ds. dostępności - Przewodniczący Zespołu;
-
Iwona Sozańska - Członek Zespołu;
-
Sebastian Chruściński - Członek Zespołu;
-
Wiesława Sugier - Członek Zespołu;
Do zadań Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu należy w szczególności:
-
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług.
-
przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawyz dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
-
monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
-
przedstawianie Burmistrzowi Gminy Trzcińsko-Zdrój bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Kontakt:
Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój
tel. 91 414 80 01 wew. 33
e-mail: informatyk@trzcinsko-zdroj.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Piątkowski Data wytworzenia:
16 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Mariusz Piątkowski Data publikacji:
16 lut 2021, godz. 08:36
Osoba aktualizująca informacje
Mariusz Piątkowski Data aktualizacji:
30 mar 2021, godz. 09:03