Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik USC.
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju
Ul. Rynek 15
BURMISTRZ GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWIKO URZĘDNICZE
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Trzcińsku-Zdroju
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe / preferowany kierunek prawo i administracja/
staż pracy - 5 lat w administracji publicznej
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
ogólna znajomość przepisów o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych komputera, programów Microsoft Word, Excel oraz Internetu.
dobry stan zdrowia,
nieposzlakowana opinia, dobra prezencja, wysoka kultura osobista.
2. Wymagania dodatkowe:
dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego
podstawowa znajomość ustaw:
Prawo o aktach stanu cywilnego,
Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
Ustawa o zmianie imion i nazwisk,
Kodeks cywilny,
Kodeks postępowania administracyjnego,
Ustawa o samorządzie gminnym
3. Wymagane dokumenty:
życiorys (curriculum vitae)
list motywacyjny ,
oryginały lub uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzającego kwalifikacje oraz ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej, (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
oryginał kwestionariusza osobowego,
kserokopie świadectw pracy,
zaświadczenie o niekaralności,
aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
4. Na stanowisku wykonywane będą szczególnie czynności:
z zakresu zadań zleconych gminie wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego tj:
rejestracja urodzeń, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających
wpływ na stan cywilny osób,
sporządzanie aktów stanu cywilnego,
prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
sporządzanie i wydawanie odpisów aktu stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych
oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
wydawanie dowodów osobistych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, tj. do dnia 25 maja 2007 roku w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101,poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142,poz. 1593 z póź. zm.).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Konkurs na stanowisko kierownika USC (PDF, 135.78Kb) | 2007-05-11 10:09:35 | 41 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Piotr Tomaszewski Data wytworzenia:
11 maj 2007
Osoba dodająca informacje
Piotr Tomaszewski Data publikacji:
11 maj 2007, godz. 10:09
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Tomaszewski Data aktualizacji:
11 maj 2007, godz. 10:09