Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju

Trzcińsko-Zdrój: wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 87835 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju Zakres inwestycji obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania z kotłem na paliwo stałe o mocy 70 kW i z otwartym systemem zabezpieczeń tj. otwartym naczyniem wzbiorczym - zgodnie z zakresem robót opisanym w: Projekcie budowlanym instalacji centralnego ogrzewania autorstwa mgr inż. Kamil Kuciński i mgr inż. Paweł Paterkowski, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót. Wyszczególnione nazwy materiałów budowlanych lub nazwy producentów są tylko poglądowe, co należy traktować, iż zastosowane mogą zostać materiały równoważne do podanych (o równoważnych parametrach technicznych). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 Projekt budowlany - załącznik nr 8 Przedmiar robót - załącznik nr 9 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać, że w w/w okresie wykonał co najmniej jedną wymianę instalacji centralnego ogrzewania lub wybudował co najmniej jedną nową instalację centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych Wykonawcy lub - opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy, a związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, w tym pozwoleń i zgód osób trzecich niezbędnych do prowadzenia robót lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

/bb

/p


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24.05.2013.09.37.43 87835-2013 (HTML, 13.84Kb) 2013-05-24 09:37:43 88

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24.05.2013.09.37.43_gotowa_SIWZ_wymiana_instalacji_co_-_ze_zm (DOC, 306.50Kb) 2013-05-24 09:37:43 136
24.05.2013.09.39.23_Opis (PDF, 800.17Kb) 2013-05-24 09:39:23 806
24.05.2013.09.39.47_Rys._1 (PDF, 310.05Kb) 2013-05-24 09:39:47 164
24.05.2013.09.40.36_Rys._2 (PDF, 414.04Kb) 2013-05-24 09:40:36 101
24.05.2013.09.40.59_Rys._3 (PDF, 411.44Kb) 2013-05-24 09:40:59 96
24.05.2013.09.41.21_Rys._4 (PDF, 341.19Kb) 2013-05-24 09:41:21 107
24.05.2013.09.41.36_Rys._5 (PDF, 128.92Kb) 2013-05-24 09:41:36 100
24.05.2013.09.42.21_Rys._6 (PDF, 1.48Mb) 2013-05-24 09:42:21 100
24.05.2013.09.42.59_Rys._7 (PDF, 111.45Kb) 2013-05-24 09:42:59 154
24.05.2013.09.43.22_Rys._8 (PDF, 106.44Kb) 2013-05-24 09:43:22 114
24.05.2013.09.43.46_SP_Trzczinsko-zdroj (PDF, 88.76Kb) 2013-05-24 09:43:46 271
24.05.2013.09.45.36_STWiOR (PDF, 313.80Kb) 2013-05-24 09:45:36 126

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
31.05.2013.14.38.50 DOC310513 (PDF, 265.04Kb) 2013-05-31 14:38:50 22

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
27.06.2013.09.00.23 246918-2013 (HTML, 4.52Kb) 2013-06-27 09:00:23 21

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
24 maj 2013

Osoba dodająca informacje

Kamil Wiącek

Data publikacji:
24 maj 2013, godz. 09:37

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Wiącek

Data aktualizacji:
24 maj 2013, godz. 09:37