UDZIELENIE I OBSŁUGĘ BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
Przejdź do załącznikówTrzcińsko-Zdrój: UDZIELENIE I OBSŁUGĘ BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
Numer ogłoszenia: 164763 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGĘ BANKOWEGO KREDYTU ZŁOTOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowego kredytu złotowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 1) Kwota kredytu: do wysokości 2.508.013,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset osiem tysięcy trzynaście 00/100 złotych). 2) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę nie później niż z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie kredytu (lub jego transz) nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 3) Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2016 r. 4) Kredyt spłacany będzie w latach 2016-2023 w ratach rocznych, płatnych zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w punkcie 11 z dochodów własnych Gminy. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu (poszczególnych rat) za pisemnym powiadomieniem, bez żadnych konsekwencji finansowych. 6) Wykonawca zobowiązuje się do odstąpienia od pobierania prowizji i opłat bankowych związanych z realizacją umowy. 7) Wykonawca wyrazi zgodę na rezygnację Zamawiającego z wykorzystania całości lub części kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 8) Odsetki dla całego okresu kredytowania będą płatne miesięcznie do końca każdego miesiąca. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. Oprocentowanie: średnia stawka WIBOR 3M plus marża banku. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M o wartości 1,73%. 9) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 10) Zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza kontrasygnatę Skarbnika Gminy na wekslu stanowiącym zabezpieczenie udzielonego kredytu. 11) Raty kredytu ustalone przez Zamawiającego (wymagane) Rata Kwota w PLN Termin spłaty I rata 58.013,00 do dnia 31.12.2016 r. II rata 300.000,00 do dnia 31.12.2017 r. III rata 100.000,00 do dnia 31.12.2018 r. IV rata 100.000,00 do dnia 31.12.2019 r. V rata 50.000,00 do dnia 31.12.2020 r. VI rata 300.000,00 do dnia 31.12.2021 r. VII rata 800.000,00 do dnia 31.12.2022 r. VIII rata 800.000,00 do dnia 31.12.2023 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, jeżeli wykaże, że: - posiada zezwolenie lub inny dokument, potwierdzający uprawnienie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa bankowego, w miejsce ww. dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji nadzoru bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- projekt przyszłej umowy po uwzględnieniu warunków określonych w pkt. 2 SIWZ - oświadczenie z art. 2 ustawy Prawo bankowe - dołączenie do oferty wypełnionego druku (oryginał)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, w godzinach urzędowania Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
12.11.2015.14.40.52 164763-2015 (HTML, 12.89Kb) | 2015-11-12 14:40:52 | 18 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
12.11.2015.14.40.52_SIWZ_kredyt_2015 (DOC, 86.50Kb) | 2015-11-12 14:40:52 | 104 | |
12.11.2015.14.41.00_oferta_i_oA_wiadczenia_kredyt_2015 (DOC, 61.50Kb) | 2015-11-12 14:41:00 | 91 | |
12.11.2015.14.41.12_uchwala_na_kredyt (PDF, 282.84Kb) | 2015-11-12 14:41:12 | 92 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
23.11.2015.15.07.50 DOC231115 (PDF, 594.18Kb) | 2015-11-23 15:07:50 | 38 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Eliza Chruścińska Data wytworzenia:
12 lis 2015
Osoba dodająca informacje
Kamil Wiącek Data publikacji:
12 lis 2015, godz. 14:40
Osoba aktualizująca informacje
Kamil Wiącek Data aktualizacji:
12 lis 2015, godz. 14:40