Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont Szkoły Podstawowej w Trzcińsku-Zdroju - II etap



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko-Zdrój

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych - Remont Szkoły Podstawowej w Trzcińsku-Zdroju - II etap

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia - wymagany termin realizacji zamówienia 30.08.2010 r.

7. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 UPZP oraz nie są wykluczeni z art. 24 ust 1 i 2 UPZP i spełniają warunki określone w SIWZ.

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w SIWZ i ich poprawności złożenia.

8. Informacja na temat wadium - jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł (trzy tysiące złotych)

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Oferty będą podlegały ocenie kryterium:

Cena ofertowa - znaczenie 100 pkt

10. Miejsce i termin składania ofert - Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie do dnia 30.06.2010r do godz. 1000.

11. Termin związania z ofertą - Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień - nie przewiduje się zamówień uzupełniających w/w artykułach ustawy.

ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont sp trzcinsko-zdroj 2 etap-ogloszenie (PDF, 160.20Kb) 2010-06-15 15:14:58 93

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont_sp_trzcinsko-zdroj_2_etap-SIZW (PDF, 7.05Mb) 2010-06-15 15:22:19 157

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont sp trzcinsko-zdroj 2-wyniki (PDF, 451.23Kb) 2010-07-06 15:29:42 31

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
15 cze 2010

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
15 cze 2010, godz. 15:14

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
15 cze 2010, godz. 15:14