Remont Ratusza Staromiejskiego z XIV-XV w. w Trzcińsku-Zdroju
Przejdź do załączników
Zadanie realizowane przy udziale środków pochodzących z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu „Dziedzictwo Kulturowe”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko-Zdrój
2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych - REMONT RATUSZA STAROMIEJSKIEGO Z XIV-XV W. W TRZCIŃSKU-ZDROJU
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia - wymagany termin realizacji zamówienia 31.10.2009
7. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 UPZP oraz nie są wykluczeni z art. 24 ust 1 i 2 UPZP.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w SIWZ i ich poprawności złożenia.
8. Informacja na temat wadium - jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Oferty będą podlegały ocenie kryterium:
Cena - 100%
10. Miejsce i termin składania ofert - Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie do dnia 20.03.2009r do godz. 1000.
11. Termin związania z ofertą - Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień - nie przewiduje się zamówień uzupełniających, jednak kiedy wystąpią będą udzielone zgodnie z zapisami w § 11 pkt 2 projektu umowy.
Zamieszczono w biuletynie zamówień publicznych w dniu............................
................................................
podpis osoby umieszczającej
ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Remont ratusza-Ogloszenie (PDF, 172.53Kb) | 2009-02-27 10:43:48 | 2 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Remont_ratusza-SIWZ (PDF, 15.98Mb) | 2009-02-27 10:43:48 | 161 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Remont ratusza-wyniki (PDF, 76.24Kb) | 2009-03-26 14:14:31 | 89 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Radecki Data wytworzenia:
27 lut 2009
Osoba dodająca informacje
Piotr Tomaszewski Data publikacji:
27 lut 2009, godz. 10:43
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Tomaszewski Data aktualizacji:
27 lut 2009, godz. 10:43