Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont Ratusza Staromiejskiego z XIV-XV w. w Trzcińsku-Zdroju


Zadanie realizowane przy udziale środków pochodzących z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu „Dziedzictwo Kulturowe

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
74-510 Trzcińsko-Zdrój

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych - REMONT RATUSZA STAROMIEJSKIEGO Z XIV-XV W. W TRZCIŃSKU-ZDROJU

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia - wymagany termin realizacji zamówienia 31.10.2009

7. Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 UPZP oraz nie są wykluczeni z art. 24 ust 1 i 2 UPZP.

Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w SIWZ i ich poprawności złożenia.

8. Informacja na temat wadium - jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych)

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - Oferty będą podlegały ocenie kryterium:

Cena - 100%

10. Miejsce i termin składania ofert - Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie do dnia 20.03.2009r do godz. 1000.

11. Termin związania z ofertą - Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień - nie przewiduje się zamówień uzupełniających, jednak kiedy wystąpią będą udzielone zgodnie z zapisami w § 11 pkt 2 projektu umowy.

Zamieszczono w biuletynie zamówień publicznych w dniu............................

................................................

podpis osoby umieszczającej

ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Trzcińsko-Zdrój


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont ratusza-Ogloszenie (PDF, 172.53Kb) 2009-02-27 10:43:48 2

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont_ratusza-SIWZ (PDF, 15.98Mb) 2009-02-27 10:43:48 161

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Remont ratusza-wyniki (PDF, 76.24Kb) 2009-03-26 14:14:31 89

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
27 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
27 lut 2009, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Tomaszewski

Data aktualizacji:
27 lut 2009, godz. 10:43