DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Przejdź do załączników
Trzcińsko-Zdrój: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 147415 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO - ZDRÓJ w szkołach podstawowych i gimnazjum: - Szkoła Podstawowa w Trzcińsku-Zdroju, - Szkoła Podstawowa w Stołecznej, - Szkoła Podstawowa w Gogolicach, - Gimnazjum w Góralicach. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 10 września 2012 r. do przedostatniego dnia roku szkolnego 27.06.2013 r. Zamawiający przewiduję dożywianie dzieci w szkołach w okresie około 200 dni roku szkolnego 2012/2013, w tym dni dożywiania w postaci zupy - 120 oraz dni dożywiania w postaci drugiego dania - 80) Dzienna ilość posiłków około - 70. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania wielkości zamówienia posiłków, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Przedmiot zamówienia finansowany będzie z dwóch budżetów jednego na rok 2012 oraz na rok 2013. W związku z brakiem informacji odnośnie ilości środków jakie zamawiający zabezpieczy na realizację zamówienia w 2013 roku liczba posiłków może ulec zmianie w zależności od posiadanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie ok.70 uczniów w szkołach obejmuje: - przygotowanie i dostawa posiłku ciepłego jednodaniowego ze wskazaniem na zupę z pieczywem, która będzie dostarczana w dni tygodnia: poniedziałek, środa , piątek - przygotowanie i dostawa posiłku ciepłego jednodaniowego ze wskazaniem na drugie danie + kompot, które będzie dostarczane w dni tygodnia: wtorek, czwartek Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków dla dzieci: - zupa - 250 ml, - pieczywo - 100 gram - ziemniaki lub zamiennik ( ryż lub kasza) - 200gram, - mięso - 80 gram, - surówka 150 gram, - kompot - 200ml Zamawiający zastrzega, aby dostarczane posiłki w ciągu tygodnia były rodzajowo różne, w ten sposób, że nie dopuszcza się powtarzania posiłków w jednym tygodniu. Wymaga się od wykonawcy wybranego w drodze zamówienia publicznego przedstawienia jadłospisu na każdy miesiąc z góry, w celu zatwierdzenia go przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju. Jadłospis powinien zostać przedstawiony do 20 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa ma być świadczona. Listę dożywianych dzieci sporządza Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdroju dla każdej ze szkół. Na ich podstawie odbywa się wydawanie posiłków. Informowanie Wykonawcy o zmianie liczby dzieci będzie odbywać się telefonicznie z wyprzedzeniem jednodniowym. Posiłki musza być sporządzane i dostarczone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć następujące oświadczenie oraz dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. posiadają tabor samochodowy do wykonywania zamówienia - pojazd do przewozu żywności
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 złotych (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz niezbędnego taboru samochodowego do wykonywania zamówienia wraz z kserokopią posiadanej dokumentacji dopuszczającej pojazd do przewozu żywności
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
147415-2012 (HTML, 13.24Kb) | 2012-07-06 10:31:28 | 98 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
gotowa_do_przetargu_SIWZ_na_do+ywianie_po_zmianie_rp (DOC, 238.50Kb) | 2012-07-06 10:31:28 | 166 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
DOC270712 (PDF, 608.04Kb) | 2012-07-27 11:44:21 | 17 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Radecki Data wytworzenia:
06 lip 2012
Osoba dodająca informacje
Alicja Mickiewicz Data publikacji:
06 lip 2012, godz. 10:31
Osoba aktualizująca informacje
Alicja Mickiewicz Data aktualizacji:
06 lip 2012, godz. 10:31