Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Minął termin składania ofert

DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

Przejdź do załączników

Trzcińsko-Zdrój: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Numer ogłoszenia: 147415 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: DOŻYWIANIE DZIECI Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO - ZDRÓJ w szkołach podstawowych i gimnazjum: - Szkoła Podstawowa w Trzcińsku-Zdroju, - Szkoła Podstawowa w Stołecznej, - Szkoła Podstawowa w Gogolicach, - Gimnazjum w Góralicach. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 10 września 2012 r. do przedostatniego dnia roku szkolnego 27.06.2013 r. Zamawiający przewiduję dożywianie dzieci w szkołach w okresie około 200 dni roku szkolnego 2012/2013, w tym dni dożywiania w postaci zupy - 120 oraz dni dożywiania w postaci drugiego dania - 80) Dzienna ilość posiłków około - 70. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania wielkości zamówienia posiłków, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Przedmiot zamówienia finansowany będzie z dwóch budżetów jednego na rok 2012 oraz na rok 2013. W związku z brakiem informacji odnośnie ilości środków jakie zamawiający zabezpieczy na realizację zamówienia w 2013 roku liczba posiłków może ulec zmianie w zależności od posiadanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, w przypadku nieotrzymania dofinansowania z Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie ok.70 uczniów w szkołach obejmuje: - przygotowanie i dostawa posiłku ciepłego jednodaniowego ze wskazaniem na zupę z pieczywem, która będzie dostarczana w dni tygodnia: poniedziałek, środa , piątek - przygotowanie i dostawa posiłku ciepłego jednodaniowego ze wskazaniem na drugie danie + kompot, które będzie dostarczane w dni tygodnia: wtorek, czwartek Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków dla dzieci: - zupa - 250 ml, - pieczywo - 100 gram - ziemniaki lub zamiennik ( ryż lub kasza) - 200gram, - mięso - 80 gram, - surówka 150 gram, - kompot - 200ml Zamawiający zastrzega, aby dostarczane posiłki w ciągu tygodnia były rodzajowo różne, w ten sposób, że nie dopuszcza się powtarzania posiłków w jednym tygodniu. Wymaga się od wykonawcy wybranego w drodze zamówienia publicznego przedstawienia jadłospisu na każdy miesiąc z góry, w celu zatwierdzenia go przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzcińsku-Zdroju. Jadłospis powinien zostać przedstawiony do 20 każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa ma być świadczona. Listę dożywianych dzieci sporządza Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdroju dla każdej ze szkół. Na ich podstawie odbywa się wydawanie posiłków. Informowanie Wykonawcy o zmianie liczby dzieci będzie odbywać się telefonicznie z wyprzedzeniem jednodniowym. Posiłki musza być sporządzane i dostarczone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć następujące oświadczenie oraz dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. posiadają tabor samochodowy do wykonywania zamówienia - pojazd do przewozu żywności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 złotych (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz niezbędnego taboru samochodowego do wykonywania zamówienia wraz z kserokopią posiadanej dokumentacji dopuszczającej pojazd do przewozu żywności

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
147415-2012 (HTML, 13.24Kb) 2012-07-06 10:31:28 98

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
gotowa_do_przetargu_SIWZ_na_do+ywianie_po_zmianie_rp (DOC, 238.50Kb) 2012-07-06 10:31:28 166

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
DOC270712 (PDF, 608.04Kb) 2012-07-27 11:44:21 17

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Radecki

Data wytworzenia:
06 lip 2012

Osoba dodająca informacje

Alicja Mickiewicz

Data publikacji:
06 lip 2012, godz. 10:31

Osoba aktualizująca informacje

Alicja Mickiewicz

Data aktualizacji:
06 lip 2012, godz. 10:31