Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

 

Trzcińsko-Zdrój: Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój
Numer ogłoszenia: 234994 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty , Ul. Rynek 12, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4148086 w.21, faks 91 4148086.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkól z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój. Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 1. Dowożenie uczniów do szkół: Publiczne Gimnazjum im.M.Kotańskiego w Góralicach- Góralice 108a: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Stołecznej- Stołeczna 9; Szkoła Podstawowa im. S.Żeromskiego w Trzcińsku-Zdroju- ul. 2 Lutego 3; własnym środkiem transportu z następujących miejscowości: Babin, Piaseczno, Stołeczna, Klasztorne, Trzcińsko-Zdrój, Strzeszów, Drzesz, Czyste, Rów, Dobropole, Tchórzno, Wesoła, Góralice w dni nauki szkolnej. Orientacyjna średnia długość trasy w jednym dniu - ok.150 km. Orientacyjna ilość uczniów w ramach jednego przejazdu w zakresie ww. trasy: od 15 do 50. Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 2. Dowożenie uczniów do szkół: Publiczne Gimnazjum im.M.Kotańskiego w Góralicach- Góralice 108a: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Stołecznej- Stołeczna 9; Szkoła Podstawowa im. S.Żeromskiego w Trzcińsku-Zdroju- ul.2 Lutego 3; własnym środkiem transportu z następujących miejscowości: Dobropole, Tchórzno, Wesoła, Czyste, Rów, Góralice, Trzcińsko-Zdrój, Strzeszów, Smuga, Antonowice, Klasztorne, Stołeczna, Piaseczno, Babin w dni nauki szkolnej. Orientacyjna średnia długość trasy w jednym dniu- ok.120 km. Orientacyjna ilość uczniów w ramach jednego przejazdu w zakresie ww. trasy: od 15 do 50. Ilość uczniów jest uzależniona od harmonogramu dowozów i odwozów, a także organizacji zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów w ramach poszczególnych tras, jak również i zmianę (w górę i w dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras, zmiany organizacyjne w poszczególnych placówkach szkolnych. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. Koszty dojazdu i odjazdu środka transportu z miejscowości będących początkiem i końcem tras ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. nr z 2007 nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju: Bank Spółdzielczy w Chojnie o/Trzcińsko-Zdrój Nr 94937010200400013020040001. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - poświadczoną kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - koncesję, licencję lub zezwolenie w krajowym transporcie drogowym osób; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą - spełnia /nie spełnia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, ktorzy posiadają wiedzę i doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na przewozie osób o wartości co najmniej 50.000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) brutto wraz z podaniem przedmiotu usługi, datą wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; Zamawiający żąda załączenia dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia- wymagane co najmniej 2 autobusy dopuszczone do przewozu min. 50 osób i jeden autobus (BUS) do przewozu min. 20 osób o wymaganym standardzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, dopuszczone do przewozu wymaganej ilości osób, pozostających w dyspozycji Wykonawcy (obowiązkowe aktualne badanie techniczne pojazdów, ubezpieczenie OC, NW) - wg załącznika nr 4 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej, do używanych środków transportu kategorii, uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie - wg załącznika nr 5 do SIWZ ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej: 70.000 zł (słownie zł: siedemdziesiąt tysięcy);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium; -potwierdzone kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów; -potwierdzone kserokopie dowodów ubezpieczenia pojazdów; -wykaz środków transportu do przewozu osób posiadanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy, tj., zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności i na warunkach określonych poniżej: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku, gdy konieczność zmiany w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty,ul. Rynek 12, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty ul.Rynek 12 74-510 Trzcińsko-Zdrój pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
14.07.2014.13.54.36_SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNKA_W_ZAMA_WIENIA (PDF, 775.56Kb) 2014-07-14 13:54:36 239

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
31.07.2014.22.43.01 przetarg 30.07 0226 0001 (PDF, 49.85Kb) 2014-07-31 22:43:01 19

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Eliza Chruścińska

Data wytworzenia:
14 lip 2014

Osoba dodająca informacje

Kamil Wiącek

Data publikacji:
14 lip 2014, godz. 13:54

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Wiącek

Data aktualizacji:
14 lip 2014, godz. 13:54