Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa opału w sezonie grzewczym 2012/2013 do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju oraz jednostek podległych.

Trzcińsko-Zdrój: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2012/2013 do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju oraz jednostek podległych
Numer ogłoszenia: 183575 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2012/2013 do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju oraz jednostek podległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest określony na podstawie rocznego zestawienia zapotrzebowania opału na sezon grzewczy 2012/2013 i obejmuje dostawę opału do Urzędu Miejskiego w Trzcińsku-Zdroju oraz do jednostek mu podległych. Roczne zestawienie zapotrzebowania opału na sezon grzewczy 2012/2013 (przewidywane) Instytucja KOKS orzech Węgiel orzech MIAŁ węglowy TCK 30 t 5 t - Szkoła w Trcińsku-Zdroju - 26 t - Szkoła w Góralicach 5 t 56 t 30 t Szkoła w Stołecznej - 26 t 25 t Szkoła w Gogolicach - 15 t 10 t ZE-AO Trzcińsko-Zdrój 3 t 5 t - Przedszkole Miejskie - 22 t - Urząd Miejski 5 t 15 t - Gminna oczyszczalnia ścieków - 10 t - Świetlica wiejska w Rosnowie - 7 t - Świetlica wiejska w Stołecznej - 7 t - Świetlica wiejska w Góralicach - 7 t - Świetlica wiejska w Strzeszowie - 7 t - Świetlica wiejska w Dobropolu - 3 t - Świetlica wiejska w Klasztornej - 5 t - Budynki po byłym zakładzie komunalnym przy ul. 2 Lutego 12 - 8 t - RAZEM 43 t 224 t 65 t Zamawiający podaje minimalne wartości opałowe, dla jakich należy wykonać ofertę: - KOKS orzech Qr min = 25 MJ/kg - WĘGIEL orzech Qr min = 28,5 M J/kg - MIAŁ WĘGLOWY Qr min = 22 MJ/kg. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres grzewczy 2012/2013, dostawa w tym okresie będzie odbywała się sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju, ul. Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu na adres Gmina Trzcińsko-Zdrój, ul.Rynek 15, sekretariat I piętro, w terminie do dnia 05.09.2012 roku, godz. 10 : 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

kh_title


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
SIWZ_na_opaA_ (DOC, 227.00Kb) 2012-08-24 14:13:50 30
WZA_R_OFERTY_uwzglA_dniajA_cy_rozdziaA__ceny_na_akcyzA_ (DOC, 41.00Kb) 2012-09-03 14:38:09 19

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
DOC030912 (PDF, 1.35Mb) 2012-09-03 14:33:31 73
WZA R OFERTY uwzglA dniajA cy rozdziaA ceny na akcyzA (DOC, 41.00Kb) 2012-09-03 14:38:43 68

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
DOC070912 (PDF, 421.07Kb) 2012-09-07 11:37:50 15

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Eliza Chruścińska

Data wytworzenia:
24 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Kamil Wiącek

Data publikacji:
24 sie 2012, godz. 14:13

Osoba aktualizująca informacje

Kamil Wiącek

Data aktualizacji:
24 sie 2012, godz. 14:13