Trzcińsko-Zdrój: wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 246918 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87835 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój, Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania dla szkoły podstawowej im. Stefana Żeromskiego przy ul. 2 Lutego 3 w Trzcińsku-Zdroju Zakres inwestycji obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania z kotłem na paliwo stałe o mocy 70 kW i z otwartym systemem zabezpieczeń tj. otwartym naczyniem wzbiorczym - zgodnie z zakresem robót opisanym w: Projekcie budowlanym instalacji centralnego ogrzewania autorstwa mgr inż. Kamil Kuciński i mgr inż. Paweł Paterkowski, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót. Wyszczególnione nazwy materiałów budowlanych lub nazwy producentów są tylko poglądowe, co należy traktować, iż zastosowane mogą zostać materiały równoważne do podanych (o równoważnych parametrach technicznych). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 Projekt budowlany - załącznik nr 8 Przedmiar robót - załącznik nr 9 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144514,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94613,69
Oferta z najniższą ceną: 94613,69 / Oferta z najwyższą ceną: 209316,49
Waluta: PLN.