Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego
w Trzcińsku-Zdroju

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Stanowisko sprzątaczki

Do zakresu zadań na stanowisku sprzątaczki należy:

  1. Utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach Urzędu;
  2. dbałość o mienie budynku;
  3. sprawdzanie zamknięć drzwi, okien i wyłączanie oświetlenia;
  4. otwieranie w dniach urzędowania budynku Urzędu Miejskiego i zamykanie po zakończeniu pracy;
  5. włączanie i wyłączanie instalacji alarmowej w budynku Urzędu Miejskiego;
  6. przygotowanie sali do obrad Rady Miejskiej i posiedzeń komisji, narad i spotkań okolicznościowych oraz ślubów (wg ustaleń);
  7. sprzątanie sali bezpośrednio po zakończeniu obrad Rady Miejskiej i posiedzeń komisji, narad i spotkań okolicznościowych oraz ślubów;
  8. dokonywanie w dniach urzędowania zakupu artykułów pierwszej potrzeby dla Urzędu Miejskiego;
  9. przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i z zakresu bhp;
  10. utrzymywanie w czystości schodów na zewnątrz budynku, parapetów zewnętrznych, budynku Urzędu;
  11. zachowanie tajemnicy służbowej.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Piotr Tomaszewski

Data wytworzenia:
01 sty 2007

Osoba dodająca informacje

Piotr Tomaszewski

Data publikacji:
15 kwi 2005, godz. 11:32

Osoba aktualizująca informacje

Mariusz Piątkowski

Data aktualizacji:
21 sty 2021, godz. 14:31