Budżet 2005 r.
UCHWAŁA Nr XV/172/04
Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju
z dnia 30 grudnia 2004 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój na 2005 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984,
Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r., Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r.
Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203) uchwala się, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (załącznik Nr 1) w wysokości - 11.006.820 zł
w tym:
1) dochody związane z realizacją zadań własnych (załącznik Nr 2) - 9.440.400 zł
z tego:
- dochody z opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów
alkoholowych oraz za korzystanie z tych zezwoleń
(załącznik Nr 3) - 60.000 zł,
2) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
oraz innych zadań zleconych ustawami (załącznik Nr 4) - 1.524.920 zł,
3) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
na podstawie porozumień z organami tej administracji (załącznik Nr 5) - 3.500 zł,
dochody związane z realizacją zadań z zakresu właściwości powiatu
na podstawie porozumień (załącznik Nr 6) - 38.000 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (załącznik Nr 7) w wysokości - 11.610.820 zł
w tym:
1) wydatki związane z realizacją zadań własnych (załącznik Nr 8) - 10.044.400 zł
z tego:
- wydatki związane z realizacją Gminnego
Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych (załącznik Nr 9) - 60.000 zł,
2) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
oraz innych zadań zleconych ustawami (załącznik Nr 10) - 1.524.920 zł,
wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej na
podstawie porozumień z organami tej administracji (załącznik Nr 11) - 3.500 zł,
wydatki związane z realizacją zadań z zakresu właściwości powiatu
na podstawie porozumień (załącznik Nr 12) - 38.000 zł.
§ 3. Deficyt budżetowy w kwocie - 604. 000 zł
zostanie pokryty długoterminowym kredytem z Banku Gospodarstwa
Krajowego Oddział w Gdańsku, ze środków Europejskiego Banku
Inwestycyjnego.
§ 4. Ustala się przychody budżetu w wysokości - 729.000 zł
w tym:
1) kredyty - 604.000 zł,
2) prywatyzacja majątku - 22.350 zł,
3) inne źródła - 102.650 zł.
§ 5. Ustala się rozchody budżetu w wysokości - 125.000 zł
z przeznaczeniem (w całości) na:
1) spłatę rat pożyczki z Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa,
zaciągniętej w 2002 r., w kwocie - 125.000 zł.
§ 6. 1. Ustala się rezerwę ogólną w wysokości - 100.170 zł.
2. Ustala się rezerwy celowe przeznaczone na:
1) wydatki bieżące jednostek pomocniczych - sołectw - 25.000 zł,
2) wydatki bieżące na realizację zadań w ramach działu 010 - Rolnictwo
i łowiectwo - 4.000 zł,
3) inwestycje i zakupy inwestycyjne - 55.500 zł.
§ 7. Ustala się limity wydatków budżetowych na wieloletnie programy inwestycyjne określone
w załączniku Nr 13 uchwały.
§ 8. Ustala się plan przychodów i wydatków zakładu budżetowego - Przedszkola Miejskiego - zgodnie z załącznikiem Nr 14 do uchwały.
§ 9. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej zgodnie z załącznikiem Nr 15 do uchwały.
§ 10. Ustala się dotację podmiotową z budżetu dla zakładu budżetowego - Przedszkola Miejskiego -
w kwocie 328.00 zł.
§ 11. Ustala się dotacje celowe na zadania publiczne wykonywane przez podmioty niezaliczone
do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, w tym organizacje
pozarządowe:
1) w kwocie 1.200 zł - na zadania w zakresie publicznej służby krwi, w ramach działu 851,
rozdział 85143,
2) w kwocie 72.000 zł - na zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu, w ramach działu 926,
rozdział 92605.
§ 12. Ustala się dotację podmiotową z budżetu dla samorządowej instytucji kultury - Trzcińskiego Centrum Kultury - w kwocie 272.000 zł.
§ 13. Ustala się prognozę kwoty długu na lata 2005-2012 zgodnie z załącznikiem Nr 16.
§ 14. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek, przeznaczonych na pokrycie
występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, podlegających spłacie w roku
budżetowym, do wysokości 600.000 zł.
§ 15. Upoważnia się Burmistrza do
dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków kierownikom jednostek organizacyjnych.
§ 16. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2005 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalaczniki do XV-172-04 (DOC, 1.01Mb) | 2005-02-04 12:47:58 | 62 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Piotr Tomaszewski Data wytworzenia:
14 lut 2005
Osoba dodająca informacje
Piotr Tomaszewski Data publikacji:
14 lut 2005, godz. 14:44
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Tomaszewski Data aktualizacji:
14 lut 2005, godz. 14:44