Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Uchwała Nr V/20/2015 Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju z dnia 22 stycznia 2015 roku sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój na rok 2015.


Uchwała Nr V/20/2015

Rady Miejskiej w Trzcińsku-Zdroju

z dnia 22 stycznia 2015 roku

sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trzcińsko-Zdrój na rok 2015.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit „d” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318, z 2014 r. poz. 379, poz. 1072 ) Rada Miejska w Trzcińsku-Zdroju uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie - 21 599 154 zł,
z tego:

  1. dochody bieżące - 16 577 884 zł,

  2. dochody majątkowe - 5 021 270 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie - 22 509 142 zł,
z tego:

  1. wydatki bieżące - 16 405 868 zł,

  2. wydatki majątkowe - 6 103 274 zł.

§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie - 909 988 zł,

który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

  1. zaciąganych kredytów w kwocie - 309 988 zł,

2) pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska

i Gospodarki Wodnej w kwocie - 600 000 zł.

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:

  1. przychody - 1609 871 zł,

  1. rozchody - 699 883 zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w kwocie - 34 152 zł,

  2. celowe w kwocie - 89 000 zł,

z przeznaczeniem na:

    1. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 39 000 zł,

    2. wydatki inwestycyjne i zakupy inwestycyjne - 50 000 zł.

§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:

  1. zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4,

  2. zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem Nr 5,

  3. zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 7. 1.Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 7)
w kwocie - 172 319,69 zł,

z tego:

  1. w ramach funduszu sołeckiego - 172 319,69 zł,

  2. w ramach pozostałych wydatków - 0,00 zł.

§ 81.Ustala się dochody w kwocie - 82 000 zł,

z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w kwocie - 79 000 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

3. Ustala się wydatki w kwocie - 3 000 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 91.Ustala się przychody i koszty samorządowych zakładów budżetowych (Załącznik Nr 8) kwotach:

  1. przychody - 950 000 zł,

  2. koszty - 950 000 zł.

§ 10. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:

  1. pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 1 000 000 zł,

  2. finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 909 988 zł,

  3. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów,

do kwoty - 699 883 zł,

§ 11. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 10 pkt 1 do kwoty 1 000 000 zł.

§ 12Ustala się dotacje:

  1. dla jednostek sektora finansów publicznych:

    1. podmiotowe (Załącznik Nr 9) w kwocie - 635 000 zł,

    2. celowe na pomoc innym j.s.t. (Załącznik Nr 11) w kwocie - 35 000 zł,

  1. dla jednostek spoza sektora finansów publicznych

  1. celowe (Załącznik Nr 10) w kwocie - 141 000 zł,

§ 13. Upoważnia się Burmistrza do:

  1. dokonywania zmian w planie wydat­ków:

    1. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,

    2. majątkowych,

z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

  1. przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;

  2. do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

4) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2015 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na stronie BIP Gminy Trzcińsko-Zdrój.

2

3

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kamil Wiącek 27-01-2015 10:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ryszard Makuchowski 27-01-2015
Ostatnia aktualizacja: - 27-01-2015 10:30