herb BIP - Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju

trzcinsko-zdroj.pl

Stanowisko sprzątaczki

 

Zakres zadań sprzątaczki:

 

  1. Otwieranie w dniach urzędowania budynku Urzędu Miejskiego o godzinie 6.30 i zamykanie po zakończeniu pracy, w tym włączenie i wyłączanie instalacji alarmowej w budynku Urzędu Miejskiego.
  2. Dokładne sprzątanie w dniach urzędowania wszystkich pomieszczeń Urzędu Miejskiego.
  3. Przygotowanie sali do obrad Rady Miejskiej i posiedzeń komisji, narad i spotkań okolicznościowych oraz ślubów (wg ustaleń - rozstawienie szklanek, napojów zimnych i ciepłych, przekąsek, przygotowanie urządzeń i naczyń służących do parzenia kawy i herbaty).
  4. Sprzątanie sali bezpośrednio po zakończeniu obrad Rady Miejskiej i posiedzeń komisji, narad i spotkań okolicznościowych oraz ślubów (umycie naczyń, urządzeń i schowanie ich do właściwych miejsc).
  5. Dokonywanie w dniach urzędowania zakupu artykułów pierwszej potrzeby dla Urzędu Miejskiego.
  6. Podlewanie kwiatków, mycie okien, drzwi i mebli biurowych,
  7. Bezwzględne utrzymanie czystości w łazienkach i pomieszczeniu socjalnym,
  8. Wynoszenie śmieci w dniach urzędowania,
  9. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i z zakresu bhp,
  10. Utrzymywanie w czystości schodów na zewnątrz budynku, parapetów zewnętrznych, budynku Urzędu Miejskiego.
  11. Zachowanie tajemnicy służbowej.
  12. Dbanie o mienie zakładu pracy.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Tomaszewski 15-04-2005 11:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Piątkowski 17-05-2017 13:21