Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu oraz archiwum, pełnomocnik ds. informacji niejawnych

Zakres zadań stanowiska ds. sekretariatu, organizacji Urzędu, archiwum i pełnomocnika ds. informacji niejawnych (symbol SiA):

 

A.        W zakresie sekretariatu, organizacji Urzędu oraz archiwum należy:

 

1)         Obsługa kancelaryjna i organizacyjno – techniczna Burmistrza:

a)         przygotowywanie materiałów do zarządzeń Burmistrza,

b)         prowadzenie ewidencji zarządzeń Burmistrza,

c)         prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych Burmistrza,

d)         przygotowanie sprawozdań z pracy Burmistrza za okres między sesjami Rady Miejskiej.

 

2)         Udzielanie informacji o procedurach obowiązujących przy załatwianiu spraw w Urzędzie.

3)         Prowadzenie rejestrów:

a)         poczty przychodzącej i wysyłanej z Urzędu,

b)         obwieszczeń i ogłoszeń wpływających do Urzędu oraz ich wywieszenie na tablicy ogłoszeń,

c)         wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy,

d)        delegacji służbowych,

e)         pieczęci i pieczątek stosowanych w Urzędzie,

f)         pieczęci i pieczątek wycofanych,

g)         skarg i wniosków.

 

4)         Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką środkami rzeczowymi, drukami, formularzami, pieczęciami.

5)         Zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne urządzeń biurowych.

6)         Prowadzenie biblioteki urzędu, w tym rejestru zamawianych książek.

7)         Przechowywanie i udostępnianie książki kontroli.

8)         Prowadzenie ewidencji stwierdzenia własnoręczności podpisów.

9)         Prowadzenie archiwum zakładowego.

10)       Współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie wprowadzania i doskonalenia rozwiązań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w trakcie kancelaryjnego obiegu dokumentów w Urzędzie.

11)       Prowadzenie akcji kurierskiej.

 

B.        w zakresie organizacji pracy kancelarii niejawnej należy:

12)       Prowadzenie spraw związanych z organizacją ochrony informacji niejawnych.

13)       Sprawdzanie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych i postępowania z udostępnionymi materiałami zawierającymi informacje niejawne.

14)       Zachowanie środków informacji niejawnych i bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych.

15)       Organizowanie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.

16)       Prowadzenie okresowej kontroli ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów w zakresie informacji niejawnych w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Tomaszewski 20-04-2005 13:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Piątkowski 17-05-2017 09:55