herb BIP - Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju

trzcinsko-zdroj.pl

Zastępca Skarbnika

Zakres zadań na stanowisku zastępcy skarbnika (symbol ZSG):

 

  1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów,
  2. Prowadzenie ewidencji i księgowości Gminy, jako organu,
  3. Prowadzenie ewidencji i księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  4. Prowadzenie ewidencji i księgowości depozytów,
  5. Nadzór nad realizacją zadań realizowanych w ramach funduszu sołeckiego,
  6. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów z tytułu podatków należnych jednostkom samorządu terytorialnego od urzędów skarbowych i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,
  7. Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminnym
  8. Merytoryczna i finansowa kontrola wyciągów bankowych z rachunku podstawowego gminy,
  9. Ewidencja i księgowanie wyciągów bankowych z rachunku podstawowego gminy,
  10. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez gminę,
  11. Przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań budżetowych podległych jednostek organizacyjnych gminy i zakładu budżetowego w zakresie realizacji dochodów i wydatków budżetowych,
  12. Bieżąca weryfikacja sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych, składanych przez jednostki organizacyjne Gminy,
  13. Bieżąca analiza zrealizowanych dochodów i wydatków, w stosunku do wielkości planowanych, przygotowywanie zmian w budżecie,
  14. -Prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy w zakresie dochodów i wydatków, zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej oraz zarządzeniami Burmistrza Gminy,
  15. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.
  16. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów, za pomocą systemu Bestia,
  17. Rozliczanie dotacji otrzymanych na dofinansowanie własnych zadań bieżących oraz na inwestycje i zakupy inwestycyjne
  18. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie,
  19. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań bieżących realizowanych przez gminę na podstawie porozumień,

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Tomaszewski 20-04-2005 09:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Piątkowski 17-05-2017 10:49