herb BIP - Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju

trzcinsko-zdroj.pl

Stanowisko ds. księgowości podatkowej i windykacji

 

Zakres zadań stanowiska pracy ds. księgowości podatkowej i windykacji:

A. Monitoring należności podatkowych oraz ich analiza pod kątem wymagalności celem podjęcia określonych działań windykacyjnych, tj.:

 

  1. wystawianie upomnień,
  2. wystawianie tytułów wykonawczych,
  3. prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,
  4. sporządzenie wniosków do właściwego Sądu Rejonowego - Wydział Ksiąg Wieczystych o wpis do Księgi Wieczystej hipoteki przymusowej dla zabezpieczenia należności podatkowych
  1. Prowadzenie teczek windykacyjnych.
  2. Współpraca z komornikami sądowymi.
  3. Wpis i aktualizacja wpisu dłużników do krajowego rejestru długów oraz rejestru dłużników.
  4. Prowadzenie ewidencji mienia Gminy i zmian w tym zakresie.
  5. Sporządzanie decyzji w sprawie zwrotu i przerachowania dokonanych nadpłat przez poszczególnych płatników i przekazywanie ich do księgowości budżetowej.
  6. Wydawanie zaświadczeń:

a) niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości,

b) wysokości zaległości podatkowych podatnika.

  1. Wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania.
  2. Rozliczanie pod względem rachunkowym sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Tomaszewski 19-04-2005 12:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Piątkowski 17-05-2017 11:44