herb BIP - Urząd Miejski w Trzcińsku-Zdroju

trzcinsko-zdroj.pl

Kierownik Referatu budownictwa gospodarki komunalnej, nieruchomościami i ochrony środowiska

 

W zakresie zadań kierownika referatu budownictwa, gospodarki komunalnej, nieruchomościami i ochrony środowiska należy:

 

  1. Opracowywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian w tych planach.
  2. Przyjmowanie wniosków oraz kompletowanie danych i materiałów dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  3. Współpraca z projektantami w zakresie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  4. Sporządzanie analiz i ocen dotyczących zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
  5. Przygotowywanie projektów uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gmin sąsiednich.
  6. Rejestrowanie i przechowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz archiwizacja materiałów z tym związanych.
  7. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
  8. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku ze zmianą w planie zagospodarowania przestrzennego.
  9. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w miejscowym planie zagospodarowania.
  10. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  11. Prowadzenie spraw związanych ze Studium Uwarunkowań Zagospodarowania Przestrzennego.
  12. Weryfikacja taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków przedkładanych przez operatorów.
  13. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i wniosków o płatność inwestycji drogowych o:
  1. dofinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w gminie Trzcińsko – Zdrój
    z programów pomocowych UE;
  2. dofinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w gminie Trzcińsko – Zdrój
    ze środków krajowych;
  1. Nadzór nad organizacją ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych, w tym zlecanie, zmiana lub opracowywanie projektów organizacji ruchu.
  2. Uzgadnianie tras inwestycji liniowych (woda, gaz, kanalizacja, energetyka, telekomunikacja) przebiegających przez drogi gminne.
  3. Współpraca z policją.
  4. Nadzór merytoryczny nad pracownikami referatu budownictwa, gospodarki komunalnej, nieruchomościami i ochrony środowiska.
  5. Organizowanie pracy referatu poza planem zastępstw za nieobecnych pracowników.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Tomaszewski 19-04-2005 11:04
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Piątkowski 17-05-2017 11:52